Pracownicy RTV EURO AGD do Piotra Dudy - Błagamy, niech nam Pan pomoże!
Czy popularna sieć marketów ze sprzętem RTV/AGD oferuje swoim klientom „Miażdżącą ofertę”, kosztem „miażdżącej” oferty dla swoich pracowników? Czy raty 0% odbywają się kosztem 0% za pracownicze nadgodziny? Tak przynajmniej twierdzi grupa pracowników tej sieci. Ich zarzuty zweryfikuje PIP.
MagicPiano222 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 28
Komentarze (28)
najlepsze
Na godzinach jednak rżneli ile się dało,praktycznie codziennie 1h pracy za free (listy obecności poprawiane korektorem przez kierowniczkę,jak ktoś smiał wpisać 2 razy że był dłużej to nagany,pogadanki i pranie mózgu),niedziele traktowane jak zwykły dzień roboczy.
1. Osoby, które nie potrafią robić zakupy w internetach.
2. Osoby, które nie znają się na elektronice i wolą pogadać w cztery oczy z obsługą przed wyborem sprzętu.
3. Osoby, które wolą na własne oczy zobaczyć sprzęt przed ewentualnym zakupem.
4. Osoby, które w razie awarii wolą odnieść towar do sklepu, niż go pakować i wysyłać na drugi koniec Polski zastanawiając się, czy nie dojdzie bardziej uszkodzony niż jest.
5.
W jednym ze sklepów zamawiałem koledze Huaweia. Po zakupie zadzwonił do mnie zaraz ktoś ze sklepu i wciskał powerbank, uchwyt do samochodu i kartę SD. Normą też jest wciskanie dodatkowego ubezpieczenia.