Auto ma jeszcze jedna ciekawą cechę - zmienia środek ciężkości. Wysuwanie tylu pozwala "wepchać" przód auta wyżej (nie potrzeba do tego aż takiej przyczepności co normalnie), a gdy przednia oś i kabina są "na stopniu" to masa na przodzie sprawia, że łatwiej jest pokonać nawet strome wzniesienie.
@c3po: może dlatego go minusują bo oczywistą rzecz pisze w sposób jakby mówił coś niezwykle odkrywczego, czego nikt inny nie zauważył :). PS. Jeśli zmienia sie długość i wysokość pojazdu to oczystym jest rownież zmiana środka ciężkości.
Podobają mi się te serwerowe wentylatory na chłodnicy! Kiedyś użyłem podobnych ale niższej klasy i niestety stopily się po kilku godzinach pracy. #pcmasterrace
@roztoczanin: Nie zgodzę się. Mam jednego starocia w którym wentylator do CPU przepracował z 10 lat i średnio chodził 8 godzin dziennie. Nadal działa, tylko trochę piszczy z rzadkim smarem.
@roztoczanin: Możliwe, ale faktem jest że zajeździłem tylko jeden wentylator od Silentium PC i było to rok po zakupie. Każdy inny w domu działa, a większość ma przepracowane kilka lat. Żywotność tych wentylatorów zależy głównie od jakości łożysk, smarowania i ilości kurzu.
Warto dodać że cześć samochodów do rock crawlingu ma nawet niezależnie odcinany napęd w każdym kole,żeby lepiej to kontrolować. A i dachowanie do tyłu nie jest niczym rzadkim, czy przerywającym wspinanie. But w glebę i jazda ( ͡°͜ʖ͡°) murica style
na początku "łał" co to za wynalazek! chwilę potem... Zastanawia mnie: - po co samochód do jeżdżenia po takim terenie? - jak duże umiejętności musi mieć kierowca, by prowadzić coś takiego? - widać, że tu jest wyuczona trasa - a co w jakiejś innej konfiguracji skałek? pomysł z wydłużaniem podwozia jest logiczny ale i tak nie wiele zmienia w kwestii realnego zastosowania. akurat ta demonstracja pokazuje, jak daleko nam do użytecznego skało-łazika-kołowego
Komentarze (56)
najlepsze
chwilę potem...
Zastanawia mnie:
- po co samochód do jeżdżenia po takim terenie?
- jak duże umiejętności musi mieć kierowca, by prowadzić coś takiego?
- widać, że tu jest wyuczona trasa - a co w jakiejś innej konfiguracji skałek?
pomysł z wydłużaniem podwozia jest logiczny ale i tak nie wiele zmienia w kwestii realnego zastosowania.
akurat ta demonstracja pokazuje, jak daleko nam do użytecznego skało-łazika-kołowego