@barov07: W UO świat nie był specjalnie duży, szczególnie porównując do dzisiejszych gier. Bez mitomanii. No chyba, że to taki lans, który mogłeś sobie darować.
I co z tego że na przykład Elder Scrolls Morrowind ma zaje... duży kontynent jak cały patent na ten kontynent to jak chińskie gierki 999 in 1 czyli mamy kilka map terenów a reszta to copypastowanie tych map na całym kontynencie. Najlepiej to widać jak chce się kawałek mapy na przykład przelecieć (da się tam latać) pieszo.
Moim "marzeniem" jest gra MMORPG, w której lokacje generowałyby się same, coś jak w Diablo, ale w trakcie odkrywania ich stan zapisywałby się na serwerze. Najlepsi gracze ciągnęliby wtedy fabułę do przodu, chociaż i z tą byłoby ciężko. Zresztą pewnie trudno jest zrealizować takie dynamiczne zapisywanie i rozsyłanie map do graczy.
@Leks: Z Just Cause i GTA jest taka różnica, że wykonanie mapy miasta jest dużo większym wyzwaniem niż zrobienie dżungli. Wiadomo, trzeba dużo czasu poświęcić na mniejsze elementy i dopracowanie całości. W GTA IV żadna ulica nie jest taka sama.
No, nareszcie gdzieś pokazana jest wspaniałość Guild Wars'a. Właśnie ta jedna z największych maa pochodzi z GW Nightfall- jednej z czterech kampanii tej bez względnie rewelacyjnej gry!
Komentarze (137)
najlepsze
A może już coś takiego istnieje? ;)