Jak trudne lądowanie w turbulencjach wygląda z kabiny pilota
Ciekawe jakie miny mieli by pasażerowie gdyby widzieli jak to wygląda. Do gifv dodałem odpowiednią muzykę.
Mesk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 111
Ciekawe jakie miny mieli by pasażerowie gdyby widzieli jak to wygląda. Do gifv dodałem odpowiednią muzykę.
Mesk z
Komentarze (111)
najlepsze
https://pl.wikipedia.org/wiki/Turbulencja
w przypadku bocznego wiatru inaczej jest samolot ustaiwony do pasa:
od 2:30:
https://www.youtube.com/watch?v=dMMZ4yQ7yPY
Autor znalezieska : @Mesk
Komu żeś #!$%@?ł ten film?
@AmonGoeth: #!$%@?ł gifa, warto czasami opis przeczytać
https://www.youtube.com/watch?v=ZR9V0edKROQ
Samolot nawet nie drgnął od tych turbulencji a gość je wyczuwa intuicyjnie.
@pyciak666: Warto docenić również pierwsze 114 lat lotów ;)
https://gifsound.com/?gifv=BJ877O2&v=ZzQ3eBerHfM&s=29
Podczas II wojny, piloci Liberatorów musieli się zmieniać za sterami co godzinę, nawet podczas spokojnego lotu, bo to nie było sterowanie tylko walka ze słoniem, który siedział na sterach...
klik
EICAS o którym mowa, to system wskazań silników połączony z systemem informowania załogi, którego częścią jest wyświetlacz. Na filmie wyraźnie widać że wyświetlają się cztery słupki (wskaźniki N1 lub EPR), po jednym dla każdego silnika - taki układ jest bardzo charakterystyczny dla 747-400. Kolor kokpitu też jest taki jak w większości 747-400. Do tego dochodzą np widoczne pokrętła dla panelu EFIS
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora