TL;DR na dole
Niedawno do naszego domu trafił psiak. Miał być na chwilę, ale zostaje na stałe, więc postanowiliśmy kupić mu legowisko. Wybór padł na znany portal aukcyjny i użytkownika
dobrelegowiska. Ale jak szaleć to szaleć i od razu zamówiliśmy dwa legowiska - jedno większe dla mojego psiaka i drugie mniejsze dla psa teściowej.
Przesyłka dotarła 16 stycznia. Kurier zostawił przesyłkę u sąsiadki, nie tylko nie uzgadniając tego z nami, ale nawet nas o tym nie informując. To uniemożliwiło nam obejrzenie legowisk od razu przy nim. Sąsiadka przyniosła legowiska późnym wieczorem i od razu podniosła mi ciśnienie. Legowiska były owinięte tylko w folię i mniejsze legowisko było uszkodzone. Niby niedużo, ale wystarczająco żeby mnie wkurzyć.
Wiecie już o czym pomyślałam? O tym, że teraz będę się użerać z firmą, żeby coś z tym zrobili. Oni się wypną, bo powiedzą, że trzeba było to obejrzeć przy kurierze, a tak to może to mój pies już to pogryzł, więc potem będę się użerać z firmą kurierską, stracę czas, nerwy i nic nie załatwię, będę dzwonić po rzecznikach praw konsumenta, itd. Ale nic to, chociaż to nie była jakaś zawrotna suma to smaruję maila.
I w bojowy nastroju czekam na odpowiedź. I pierwsze miłe zaskoczenie:
No cudownie! Ale, że jestem babą, a baby zmienne są, to w międzyczasie sprawę legowisk przemyślałam i doszłam do wniosku, że to legowisko, które zamówiłam dla mojego psiaka, może być trochę za małe (jeszcze trochę rośnie) i chcę je wymienić na większe.
I kolejne miłe zaskoczenie:
I to uważam za profesjonalne załatwienie sprawy. A dodatkowo sugestia oddania (nieznacznie) uszkodzonego legowiska do schroniska pokazuje mi, że firma, która szyje legowiska dla zwierząt naprawdę się tymi zwierzętami przejmuje :)
Myślę, że coraz więcej polskich firm właśnie tak podchodzi do klienta. Z szacunkiem, profesjonalnie, bez traktowania klienta jak cwaniaka czy oszusta. Ale czy to nadaje się na wykop? Takie podejście firmy nie powinno być przecież zaskoczeniem tylko czymś normalnym. Ale jeszcze nie zawsze takie jest. Chciałabym, żeby więcej firm miało takie podejście do klienta, żebyśmy mogli mówić o tym, jak o "polskim standardzie", dlatego warto promować takie zachowania! Uważam, że to postawa godna pochwały, dlatego też stworzyłam ten wpis. Myślę, że warto docenić firmę.
Dane firmy:
Tomasz Malewski
Producent Wyrobów Tekstylnych
Miejsce produkcji:
ul. Nowowiejskiego 9
11-010 Barczewo k/Olsztyna
Nip: 739 360 65 70
Regon: 280539638
//dobrelegowiska.pl
//legowiskodlapsa.com
Polub nas na Facebooku:
https://www.facebook.com/dobrelegowiska/
Tutaj legowisko i karma w schronisku w moim mieście:
A tutaj zadowolony właściciel nowego wielkiego legowiska (chociaż na pierwszą przesyłkę z dwoma legowiskami czekałam dość długo, to druga przesyłka dotarła już dziś - czyli 2 dni od rozmowy! i tak, też była zostawiona u sąsiada;)
TL;DR
- Kupiłam dwa legowiska dla psa na portalu aukcyjnym od dobrelegowiska
- Jedno legowisko przyszło uszkodzone - dwa obdarte narożniki
- Po kontakcie ze sklepem dostaję nowe legowisko (dodatkowo bez problemów uwzględniają prośbę o wysłanie większego legowiska za dopłatą)
- Firma proponuje, aby legowisko uszkodzone przekazać okolicznemu schronisku.
- :)
Komentarze (2)
najlepsze