Skandal na torach! PKP likwiduje konkurencyjne interREGIO!
To co wyprawia beton PKP przechodzi już ludzkie pojęcie. Za wszelką cenę dążą do likwidacji tanich pociągów interREGIO, żeby utrzymać monopol PKP Intercity. Od maja z torów zniknie 151 tanich pociągów! Polecam uwadze burzliwą dyskusję na forum kolejowym.
belami z- #
- #
- #
- 58
Komentarze (58)
najlepsze
Kutno-Warszawa (120 km) - czas jazdy: pospieszny 1:25, ekspres 1:15
Kutno-Poznań (180 km) - ekspres: 1:25
Kutno - Łódź (68 km) - pospieszny czy osobowy tak samo 1:40-2:00 (!), PKS 1:40, busy 1:30
Kutno-Płock (55 km) - osobowy 1:30
Jeśli nie ma się własnego samochodu, łatwiej z Kutna dojechać do Warszawy niż do Łodzi pomimo dwukrotnie mniejszej odległości i położenia w tym samym województwie.
1) PLK - na kwotę 190mln
2) PKP INERCITY - 60mln (z tytułu sprzedawanych ich biletów).
Niektórzy krzycza że mordowany jest wolny rynek i konkurencja, a ja sie pytam co to za konkurencja która sprzedaje "produkty" swojego konkurenta nie płacąc mu, zadłuża się gdzie może. Chciałbym też przypomnieć że to zadłużenie nie jest zadłużeniem spółki prywatnej, tylko Przewozów Regionalnych należących
Oczywiście może i PKS przegrywa czasowo z kilkoma pociągami na danej trasie ale tylko dlatego, że pomiędzy Łodzią, a w Warszawą nie ma autostrady.
No i co z tego, że PKP jedzie szybciej na trasie Wawa-Kraków skoro mnie po prostu na niego nie stać (mam
Są trasy, na których PKS lepiej się sprawdza, a są takie, gdzie przegrywa z pociągiem czasem przejazdu nawet 2x dłuższym. Dodam, że na wymienionych przeze mnie trasach jeżdżą 2-4
"Jednakże co sie dzieje po drugiej stronie torów na Katowice - od strony Łobzowa...teren nieogrodzony 4 rzedy wagonów wejśc sobie może kazdy....stoja tam m.in wagony czekajace na rewizje...choc rozkradzione przez meneli zdewastowane nie nadaja sie na nic innego jak tylko na złom....wagony WARS-u w malowaniu jeszcze czerwonym choć z częsciami nowymi ktore smiało po przemalowaniu na kolory IC mogłyby o wiele bardziej spełniac swoją role od
Druga sprawa, że stawki za dostęp do torów PLK są jednymi z najwyższych w Europie, jakość jedną z najgorszych, a pieniądze gdzieś się rozpływają i nie można doczekać się żadnych remontów na szerszą skalę
jak zlikwidują to wyjdziemy na tory i zablokujemy wszystkie połączenia, nie będę płacił 25 zł za takie same warunki jakie mam za 13 zł na inter regio (na mojej trasie)
No tak, ale jest wszak w tytule "skandal", "PKP" oraz "likwiduje" - słowa klucze..
Czy to normalne, żeby firmy mające tego samego właściciela walczyły ze sobą?