Boli Cię palec? Utnij rękę, czyli logika kierowcy-amatora mechaniki.
Co zrobić, jeśli w długiej trasie usłyszysz, że klocki hamulcowe w Twoim aucie zużyły się i trą o tarcze? Ten kierowca wybrał najbardziej absurdalne rozwiązanie...
Witek_H z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 28
Komentarze (28)
najlepsze
- Hej
- Hej, co tam?
- Coś mi stuka z przodu jak skręcam w lewo
- Daj sobie głośniej radio
- Dzięki
- Proszę, 50 złotych
- Fakturka?
- Spoko, podjedź
- Do zobaczenia
- No pa!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
niech się szef nie denerwuje, ale jechałem autobusem i nie wiem jak się to stało, ale rozwaliłem lusterko
- aaa, to tylko lusterko, nie przejmuj się, a tak poza tym, jak to się stało?
wpadłem do rowu i przewróciłem się na bok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ta o pasku alternatora nie przejdzie - gość był na tyle głupi, żeby założyć pasek odwrotnie, ale na tyle mądry, żeby się zorientować, że ładowanie jest w samochodzie tylko na wolnych obrotach? Kolejna sprawa - ile czasu musiał palić fajkę, żeby alternator na tych wolnych obrotach naładował akumulator do takiego stanu, żeby mógł jechać?
a) nie czytałeś artykułu
b) nie zrozumiałeś co napisałem
c) nie wiesz za bardzo o czym mówisz
Btw. czy to możliwe, że jak płyn uciekał z obwodu tylnych kół, to ciśnienie spadało w całym układzie hamulcowym? Też się nie znam na tym za bardzo, ale z tego co mi wiadomo, układy są wieloobwodowe, aby w razie zaniku ciśnienia w jednym obwodzie (np. na
@Olo-K: Zależy raczej od auta , jaka jest konstrukcja, w sumie się nie zastanawiałem, ale np proces odpowietrzania
nie jestem pewien ale chyba tak działają hamulce w aucie że podczas hamowania klocki trą o tarcze
To nie ,,poprawianie fabryki'' tylko "żydzenie na mechanika". Był w niemczech tam taka wymiana w aso to koszt około 1000 euro, dla niemca to rozsądny koszt dla polaka abstrakcja cenowa.
Takiego co to mówi