jechałem w wersji z v8.1 i autopilot nie zrobił na mnie dużego wrażenia, ot, trochę advanced cruise control. celowo próbowałem też zmienić pas na zajęty i samochód zaczął skręcać - może by przestał, ale wolałem odbić. ;) na same samochody też już się nie napalam, bo po bliższym poznaniu okazuje się, że mają sporo wad. za 2-3 lata będę kupował 7-miejscowy samochód - myśłałem o X'ie, ale teraz jestem zdecydowany na volvo
@fajnienawetjestczasami: Hej Elon, nie wiedziałem, że tak dobrze znasz Polski! Kiedy udostępnicie v8.1, bo pisałeś ostatnio, że pod koniec tego tygodnia, a widzę, że już jeździłeś.
@Arhus: przejechałem 2x 700km. Rozczarował mnie głównie niski zasięg (370 zamiast 490 deklarowanych w NEFC w X 90D, acz jechałem w temperaturze ponizej 0°) i to w jak szybkim tempie spada przy wysokich prędkościach. Przy 130km/h wręcz topnieje, nie wyobrażam sobie jazdy przy 160-180km/h (a tyle zazwyczaj jeżdżę po polskich autostradach) - kilka minut szybszej / bardziej agresywnej jazdy i
Tak czytam te wasze komentarze i nie mogę wyjść z podziwu jak mało wiecie na temat systemów bezpieczeństwa w nowych samochodach, przecież ten system co jest zaprezentowany na filmie jest dostępny we wszystkich nowych samochodach (tych lepszych nie mówię o jakiejś dacii) więc nie rozumiem tego zachwytu nad teslą tutaj nawet nie miał za dużo do powiedzenia autopilot po prostu radar wykrył hamujący pojazd i zareagował nic w tym nadzwyczajnego
@maniek_: To zapytaj tego z corsy co o tym myśli. Albo tego w którego corsa walnęła. Tutaj chodzi o bezpieczeństwo, przyjemność z jazdy to można czerpać jak się jedzie widokową trasą odpowiednim samochodem, a nie tłucze 200km dziennie pomiędzy tirami corsą po autostradzie - to ma być przede wszystkim bezpieczne.
@maniek_: Dla mnie nie do wyobrażenia pozbawiać się takiej przyjemności jak jechanie konno.
Dla mnie nie do wyobrażenia pozbawiać się takiej przyjemności jak słuchanie trzasków z winyla.
Dla mnie nie do wyobrażenia pozbawiać się takiej przyjemności jak kręcenie korbką podczas nagrywania filmu kamerą.
Postęp drogi kolego. Będzie taniej, szybciej, bezpieczniej, zdrowiej, wygodniej. W obliczu takich korzyści nikogo nie obchodzi Twoja przyjemność, możesz sobie pojechać na tor, albo na pustynię na zlot
Komentarze (233)
najlepsze
@Arhus: przejechałem 2x 700km. Rozczarował mnie głównie niski zasięg (370 zamiast 490 deklarowanych w NEFC w X 90D, acz jechałem w temperaturze ponizej 0°) i to w jak szybkim tempie spada przy wysokich prędkościach. Przy 130km/h wręcz topnieje, nie wyobrażam sobie jazdy przy 160-180km/h (a tyle zazwyczaj jeżdżę po polskich autostradach) - kilka minut szybszej / bardziej agresywnej jazdy i
Dla mnie nie do wyobrażenia pozbawiać się takiej przyjemności jak jechanie konno.
Dla mnie nie do wyobrażenia pozbawiać się takiej przyjemności jak słuchanie trzasków z winyla.
Dla mnie nie do wyobrażenia pozbawiać się takiej przyjemności jak kręcenie korbką podczas nagrywania filmu kamerą.
Postęp drogi kolego. Będzie taniej, szybciej, bezpieczniej, zdrowiej, wygodniej. W obliczu takich korzyści nikogo nie obchodzi Twoja przyjemność, możesz sobie pojechać na tor, albo na pustynię na zlot