Ale widać że specjaliści dobrzy, szkoła cytryn i gumiak. Majonez od razu wkładają do silnika. A potem klientowi powiedzą że uszczelka pod głowicą poszła.
@michalxl600: Majonez, to taki koloid (ni to płyn, ni to ciało stałe) z wody i oleju. Wygląda tak. Spowodowane jest uszkodzeniem uszczelki pod głowicą, lub innym które powoduje dostanie się wody do oleju. Jeśli coś jest uszkodzone to mechanik (cytryn i gumiak) ma kolejną robotę.
Pełna profesjonalka, szlify cylindrów zrobione, wał wyważony, nowe tłoki i ten customowy dolot. Minimum 95% warsztatów w Polsce nie jest w stanie odbudować silnika na takim poziomie jak widzimy to na filmie.
@son_of_a_beach: Dlaczego? Weźmy zwykły warsztat z ogarniętymi pracownikami. Szlify, wyważanie itp jak widać na filmie zlecali innym firmom, kwestia kolektora ssącego/wydechowego to też nic niewykonalnego dla naszych rodzimych warsztatów (również mam na myśli podwykonawców, tak jak na filmie), silnik to klasyczna amerykańska v8 wspaniała w swej prostocie, gdyby nie problem z nowymi częściami u nas w kraju (tam problemu nie ma) to jestem zdania, że każdy mechanik z prawdziwego zdarzenia ogarnia
Komentarze (16)
najlepsze
Spowodowane jest uszkodzeniem uszczelki pod głowicą, lub innym które powoduje dostanie się wody do oleju.
Jeśli coś jest uszkodzone to mechanik (cytryn i gumiak) ma kolejną robotę.
źródło: comment_zoBqVxOt4IoYeBkKnIIHAYXGmG6PuIe8.jpg
Pobierz@bambus94: no z tym się spotkałem i pojęcie jasne - widać muszę jeszcze raz obejrzeć film bo nie zauważyłem by coś wkładali.