@lurkujacy: To akurat przedstawia całkowicie inny problem, gdzie świat leveluje wraz z naszą postacią. Tylko przeciwnicy podnoszą wartość bojową nawet jeśli my rozwijamy skille "wspomagające", więc możemy się postawić w sytuacji, gdzie ledwo machamy mieczem, a spotykamy jedne z najsilniejszych stworów. Trochę głupi system, ale dzięki niemu nie ma sztucznie zablokowanego dostępu do 80% lokacji na samym początku, bo przeciwnicy są tam zbyt silni.
@FeniEnt: Generalnie uproszczenie dla gracza, który nie musi kombinować. Symptom nieco większego problemu, a mianowicie że Elder Scrollsy szczyt bycia ciekawym osiągnęły przy Morrowindzie a później już stopniowo coraz słabiej.
Nic nie pobije Hitmana absolution Możesz 20x rzucać przedmiot na ziemię, za każdym razem gangsta: ,,What was that?" podejdzie, popatrzy i wróci na miejsce
Bez przesady. Po pierwsze, Skyrim to nie skradanka tylko RPG, więc zasady rządzące światem modyfikowane są przez nasze współczynniki, co pozwala nam także ubijać smoki jednym ciosem i uzdrawiać się miksturami po otrzymaniu cięcia mieczem przez łeb. Po drugie, każda skradanka jaka dotąd powstała jest w jakimś sensie nierealistyczna. Po trzecie, realizm w grach, serio?
@R0HYPN0L na pewno mniej absurdalne, ke można się schować w kartonie. Dodatkowo Wielki wpływ na ukrycie ma światło (jest wskaźnik) i dźwięk (zarówno ten emitowany przez nas, jak i dźwięk tła, który to potrafi czasami skutecznie zagłuszyć nasze działania) ido tego też jest osobny wskaźnik. Generalnie rzecz biorąc, to ten system składania jaki był w chaos theory był najlepszym z jakim miałem doczynienia. W następnej części cyklu już go popsuli (uproscili)
Właśnie dlatego nie potrafię grać w żadną grę, która ma element skradania się. Po prostu nie mogę tego "poczuć", gdy zakradam się do NPC, obserwując wskaźnik "zauważenia", szeleszcząc podłożem, stąpając buciorami po podłodze, mordując NPCa obok drugiego, ciągnąc go do "schowka". #!$%@? no. Steve Wonder by zauważył moje ruchy a co dopiero "strażnicy".
Komentarze (94)
najlepsze
Możesz 20x rzucać przedmiot na ziemię, za każdym razem
gangsta: ,,What was that?" podejdzie, popatrzy i wróci na miejsce
@R0HYPN0L: Spróbuj tego :)