Absolutnej satysfakcji nie było, klienci sklepu idą do UOKiK. Cebula lvl master.
We wtorek Lidl zakończył głośną promocję Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy. Niezadowoleni klienci sieci mogli zwrócić kupiony produkt, nawet jeśli ten został wcześniej otworzony. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział, że przyjrzy się sprawie.
ATR92 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 28
Komentarze (28)
najlepsze
https://www.youtube.com/watch?v=pDiK2tpVgtA
Pani w centrali UOKIK tydzien po całej akcji zasiadła dziś rano przy kawie do kompa, wklepała powoli w wyszukiwarce palcami wskazującymi frazę WYKOP i pomyslała:
"no dobra zobaczmy, czego oni znowu chcą"
Lidl też korzysta z cebula promocji, jaką jest unikanie podatku dochodowego. I nikt jej nie przerywa.
~~Użytkownik bankier.pl Darek
I wg. mnie powinien zostać za to ukarany i kara nie powinna być symboliczna, tylko dosyć dotkliwa. Aby każdemu innemu podmiotowi który zorganizuje jakąś akcję/promocję nie przyszło do głowy łamać ich/jej zasad/regulaminu.
@szopa123: cebula z butów ci wystaje kolego
@szopa123: w regulaminie promocji było napisane, że możesz zwrócić produkt jak nie pasuje ci jego jakość, czyli wg. ciebie zwracanie produktów, które mają dobrą jakość tylko po to, żeby odzyskać kasę jest ok ? i takie osoby przestrzegały regulamin ?