Pogwarancyjne naprawy 15 lat temu i teraz - co się zmieniło?
Gwarancja producenta zazwyczaj obejmuje wady materiałowe i produkcyjne, które wystąpią w ustalonym z góry okresie. Większość uszkodzeń stanowią jednak usterki, które nie kwalifikują się do naprawy w ramach gwarancji. Czy problemy używanych przez nas urządzeń zmieniły się w ciągu ostatnich 15 lat?
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 102
Komentarze (102)
najlepsze
A był jeszcze przycisk szybkiego dostępu do wap co zwykle powodowało wyżarcie połowy środków na koncie.
@sciana: Sprytne
moze dla tego porownania jednak dodac to co jest oferowane przez smartfony?
bo inaczej mozna odczytac ze teraz jest wszystko duzo bardziej skomplikowane przy tych samych mozliwosciach telefonu co 15 lat temu.
@PrinsFrans: Przykład?
Komentarz usunięty przez moderatora
Jest bardziej skomplikowana ale tania
Posiadanie laptopa czy komórki nie jest dzis zadnym luksusem
Koło roku 2000 jakikolwiek laptop kosztował krocie nawet jak na dzisiejsze zarobki, a wydajnościowo to była przepaść mięszy nimi a uwczesnymi stacjonarkami. Dzisiaj sprzęt do intermetu, offica itp kupisz za mniej niż 1,5 tyś
Brednie.
I pewnie będą... ale to będzie segment premium ( ͡° ͜ʖ ͡°)