Case study. Stworzyć gwiazdę Instagrama za 3000 zł w 2 miesiące –...
Każdy wie, że atrakcyjnych ludzi sukcesu trzeba szukać na Instagramie. Czasy są takie, że marki muszą z nimi współpracować. To są trendsetterzy. Influencerzy. Jednak nie każdy wie, ile trzeba zainwestować, żeby zostać taką gwiazdą internetu. Niektóre źródła nazywają liczby w wysokości......
staryfleja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 176
- Odpowiedz
Komentarze (176)
najlepsze
Inna bajka to ludzie którzy żyją w takim plastikowym świecie i/lub wierzą w te "wartości", jak dla mnie są delikatnie mówiąc płytcy.
Od wieków ludzie przedsiębiorczy i sprytni tworzyli "gwiazdy", czy to gladiatorów w starożytnym Rzymie, świętych i dzielnych rycerzy w średniowieczu, przodowników pracy w komunizmie, czy gwiazdki pop w XX wieku. Może cie się to nie podobać, możesz tego nie lubić, ale to biznes jakich wiele, działa od setek lat będzie działał, pewnie tak długo, jak będzie
Z tą tezą wkręcił się na TEDx, bo ci debile w ogóle nie sprawdzają kto chce wygłosić przemówienie (TEDx to ci innego niż TED).
Teraz nagrywa filmiki z wynajętym Lamborghini w roli głównej, w których mówi,
nie jest to prawda, nie mam Instagrama ( ͡º ͜ʖ͡º)
PS. witamy w #klubprzegrywa
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora