tl;dr Znalazłem promocje w której odbieram chargeback, zakup potwierdza się mailowo wysyłając paragon wygenerowany przez sprzedawcę. Sprzedawca wygenerował paragon dopiero po kilku dniach przez co nie mogę uzyskać zwrotu. Sprzedawca mówi, że nie jest odpowiedzialny za kupony. Organizator promocji mówi, że to nie jego problem a paragon miałem dostarczyć do 1 dnia po zakupie. Organizator usuwa niewygodne oceny i komentarze ze swojej strony bez żadnej informacji.
A teraz od początku:
Przypadkiem natknąłem się na promocję firmy retailmenot.pl, która oferowała 40zł zwrot przy zakupie za minimum 250zł. Najbardziej istotnymi warunkami był zakup w wyznaczonym terminie, aktywacja ciasteczek, kliknięcie w wygenerowany link przed zakupem i potwierdzenie mailowo zakupu okazując paragon wygenerowany przez sprzedawcę. W sklepie kupiłem przedmioty na kwotę kilkukrotnie wyższą niż 250zł w nocy z dnia 7.10.2016r. na 8.10.2016r. (bank zarejestrował płatność rano dnia 8.10.2016r.).
Paragon sklep wysłał mi kilka dni później na maila. Niezwłocznie po wygenerowaniu paragonu wysłałem go na adres mailowy firmy retailmenot.pl. W odpowiedzi usłyszałem jednak, iż prośbę o cashback wysłałem za późno (powinienem do 1 dnia po transakcji) i nie ma możliwości wypłaty cashback za moje zakupy.
Przed zakupem przeczytałem jednak regulamin, w którym jest napisane:
B. "Liczba dowodów wpłaty uprawniających do nagrody" - powinieneś mieć jeden (1), dowód wpłaty - dokonany w sklepie online i wysłany przez sklep - do przesłania na przez nas wskazany adres, aby móc ubiegać się o nagrodę.
Na pytanie w jaki sposób miałem wysłać paragon wygenerowany przez sklep na 4 dni przed jego otrzymaniem dostałem odpowiedź, iż nie jest to problem firmy retailmenot.pl. Nie otrzymałem więcej odpowiedzi. Dzwoniąc do sprzedawcy dowiedziałem się natomiast, iż nie ma on nic wspólnego z promocją i kontaktować mam się z organizatorem.
Próbowałem kontaktować się z anglojęzycznym oddziałem firmy retailmenot, ten jednak przekierował mnie z powrotem na polskojęzyczną wersję. Na polskojęzycznej wersji opisałem swoje niezadowolenie w komentarzach. Dodałem również komentarz do sklepu sprzedawcy, z uwagi na to, iż na realizację zamówienia musiałem czekać tydzień czasu podczas gry u konkurencji miałem zarówno taniej, jak i dostępność od ręki. Niestety moje komentarze jak i ocena na stronie retailmenot.pl zostały usunięte bez wyjaśnienia.
Stan na godzinę 11:32 15-10-2016r. wraz z usuniętym komentarzem 2 godziny później.
Identyczna sytuacja z komentarzem na profilu sklepu:
A jakie wy macie pomysły? Drążyć temat czy olać i zwrócić przedmioty za które de facto przepłaciłem. Z góry dzięki za pomoc i życzę miłego dnia ;)
Komentarze (2)
najlepsze
Najlepszy był ich zapis w regulaminie, który na