Zanim ktoś kliknie na link, artykuł to dosłownie dwa zdania i link do filmu na YouTube - materiał nie należący do autora "artykułu". Bezpośrednie wideo jak kogoś zainteresował ten temat i chce obejrzeć:
Akurat pamiętam raport z The Economist sprzed pewnie 4 lat. Pasażerska kolej jest do bani. Bo nikt kolei nie subsydiuje, a bez subsydium nie ma szans. Przewozy towarowe **są tańsze niż w Chinach^^. Nie tańsze w relacji PPP, ani żadnych wskaźników uwzględniających siłę nabywczą itp. Zwyczajnie tańsze. Są tańsze niż w Brazylii. Z Europą to już szkoda porównywać. Tory są takim stanie aby jeździły nimi ciężkie pociągi towarowe. Zwrotnice przystosowane do ich
Kolej głównie ma sluzyc do przewozu towaru w obecnych czasach a nie pasazerów.
@bulldog_z_francji: Obecnie towarowe się opłacają tylko duże przewozy reszta leci ciężarówkami a za to świetnie ma się kolej pasażerska szczególnie w Europie więc twoje stwierdzenie jest totalnie z dupy
Komentarze (9)
najlepsze
Pasażerska kolej jest do bani. Bo nikt kolei nie subsydiuje, a bez subsydium nie ma szans.
Przewozy towarowe **są tańsze niż w Chinach^^. Nie tańsze w relacji PPP, ani żadnych wskaźników uwzględniających siłę nabywczą itp. Zwyczajnie tańsze. Są tańsze niż w Brazylii. Z Europą to już szkoda porównywać.
Tory są takim stanie aby jeździły nimi ciężkie pociągi towarowe. Zwrotnice przystosowane do ich
@bulldog_z_francji: Obecnie towarowe się opłacają tylko duże przewozy reszta leci ciężarówkami a za to świetnie ma się kolej pasażerska szczególnie w Europie więc twoje stwierdzenie jest totalnie z dupy