Drogie Mirki, kto ma doświadczenie z Play ?
TL;DR - wypowiedziałem umowe, tel miał przejść na kartę 10.09. Nie przeszedł, Dalej mam abonament. I co teraz? :D
A tutaj bardziej opisowo:
Zgłosiłem następnego dnia jak zauważyłem że tel mi śmiga (a nie doładowałem go jeszcze - co by się pewnie nie powiodło)
I zgłosiłem sprawe na 24.play.pl (oj jaki błąd, mogłem odrazu z reklamacją uderzać - gdybym wiedział)
Po drodze telefony do BOK, zgłoszenia itd. i przyznaję lekko mi zaczęły puszczać nerwy. Znajomy powiedział mi abym uderzył na ich fejsa (Co zrobiłem średnio kulturalnie) - odpowiedź mnie lekko zmroziła
Jak to przeczytałem to dzwonię do BOK i chcę złożyć "reklamację". Ale się nie da. Tam można tylko zgłoszenia. WTF? :)
Podobno można im wysłać reklamacje na maila ok@playpomoc.pl
Ja niestety pismo reklamacyjne będę mógł wysłać dopiero jak wrócę ze delegacji - chcę to zrobić z ZPO aby termin 30 dni był wiążący. (ale to mi pyknie na 100% jakaś faktura)
Zaraz pojawi się obowiązek opłacenia faktury - bo pewnie to korpo nie jest w stanie zrozumieć że na potwierdzeniu wypowiedzenia umowy jest wpisana data 10.09 i że telefon ma być na kartę :)
A ja jakoś niespecjalnie chcę opłacać faktury za coś czego umowę wypowiedziałem.
A jak nie zapłacę - to mi telefon zabokują... :-/
A jak zapłacę to nie wiem czy mi to siano oddadzą jakos w sensownym terminie - patrząc na tempo reklamacji - nie będzie szybko)
Trochę mi ta sprawa śmierdzi naciąganiem mnie na abonament i koszty korzystania z telefonu. :(
Jak żyć? Mirki pomóżcie.
Komentarze (166)
najlepsze
Jeżeli wypowiedziałeś skutecznie umowę i masz na to potwierdzenie, to z prawnego punktu widzenia jesteś czysty.
Wszelkie skutki błędów są po stronie operatora, nawet jak wystawi jeszcze 50 niezasadnych faktur. Ty masz wypowiedzenie, i tego się musisz trzymać. Dodam tylko, iż byłoby dobrze na przyszłość, abyś miał kopie swoich reklamacji w tej sprawie.
A w salonie (już byłem i tam składałem wypowiedzenie w lipcu) powiedzą mi że mam się kontaktować z BOK ;)
A w BOK mówią że "dział ekspertów" odpowie - ale problem jest taki że eksperci nie odpowiadają. Już prawie trzeci tydzien będzie jak milczą.
PS. nie wiem jak sie robi inbe (╥﹏╥)
Nie, lte działa tylko w Playu.
Przez pracownika salonu z szyldem play.
Ale oni chyba sa na franczyzach
A dlaczego Z SALONU mieliby dzwonic z propozycja przedluzenia umowy? Takimi dzialaniami salon moglby sie narazic na potezne kary za przetwarzanie danych klienta niezgodnie z wyrazona przez klienta zgodami... Salon nie jest w stanie sprawdzic, czy klient nastepnego dnia po podpisaniu umowy, nie zastrzegl przetwarzania danych do celow marketingowych!
Mi ostatnio niesłuszłnie po doładowaniu wyłączyło pakiet internetowy i skasowało całe 50zł do zera (wartość prepaidu). Złożyłem reklamację, ale odpisali że się nie zgadzają i dobrego serca oddadzą siano. Tyle że oddali 100, a nie 50.
@kseroboy: Meh, to nie do końca niesłusznie. Pewnie masz tego nowego Mixa. Tu sprawa wygląda inaczej, bo masz konto ważne do 10. (powiedzmy) więc do 9. do godz 23:59 musisz doładować konto. 10. o 00:00 następuje odłączanie pakietów, aktywacja pakietów (max 15 minut, zazwyczaj parę sekund). Jesli w tym czasie Twoj telefon wykona jakieś połączenie (na przykład internet) to zmniejszy to saldo środków i nie aktywuje się któryś z pakietów.
To wyglądało zazwyczaj tak:
Klient zapominał, że konto trzeba było doładować do końca wczoraj, a nie do dziś, o 00:00 zabrano mu pakiety, 00:00:10 połączyl się na sekunde telefon z internetem na kwotę paru groszy i o 00:01 nie było kasy na aktywację któregoś z pakietu (powiedzmy internet), i do momentu wykorzystania środków pozostałych na koncie korzystał z internetu