Drogie Mirki, kto ma doświadczenie z Play ?
TL;DR - wypowiedziałem umowe, tel miał przejść na kartę 10.09. Nie przeszedł, Dalej mam abonament. I co teraz? :D
A tutaj bardziej opisowo:
Zgłosiłem następnego dnia jak zauważyłem że tel mi śmiga (a nie doładowałem go jeszcze - co by się pewnie nie powiodło)
I zgłosiłem sprawe na 24.play.pl (oj jaki błąd, mogłem odrazu z reklamacją uderzać - gdybym wiedział)
Po drodze telefony do BOK, zgłoszenia itd. i przyznaję lekko mi zaczęły puszczać nerwy. Znajomy powiedział mi abym uderzył na ich fejsa (Co zrobiłem średnio kulturalnie) - odpowiedź mnie lekko zmroziła
Jak to przeczytałem to dzwonię do BOK i chcę złożyć "reklamację". Ale się nie da. Tam można tylko zgłoszenia. WTF? :)
Podobno można im wysłać reklamacje na maila ok@playpomoc.pl
Ja niestety pismo reklamacyjne będę mógł wysłać dopiero jak wrócę ze delegacji - chcę to zrobić z ZPO aby termin 30 dni był wiążący. (ale to mi pyknie na 100% jakaś faktura)
Zaraz pojawi się obowiązek opłacenia faktury - bo pewnie to korpo nie jest w stanie zrozumieć że na potwierdzeniu wypowiedzenia umowy jest wpisana data 10.09 i że telefon ma być na kartę :)
A ja jakoś niespecjalnie chcę opłacać faktury za coś czego umowę wypowiedziałem.
A jak nie zapłacę - to mi telefon zabokują... :-/
A jak zapłacę to nie wiem czy mi to siano oddadzą jakos w sensownym terminie - patrząc na tempo reklamacji - nie będzie szybko)
Trochę mi ta sprawa śmierdzi naciąganiem mnie na abonament i koszty korzystania z telefonu. :(
Jak żyć? Mirki pomóżcie.
Komentarze (166)
najlepsze
Do tematu - jeżeli klient nie będzie znał swoich praw, to wcisną mu wszystko i będą go rżnąć jak prosię, bo są ludzie zarabiający na naiwności.
ps. od razu wyślemy im link do wykopu ( ͡° ͜ʖ ͡°)