@msichal: "The computer game was originally created by Brodie Lockard in 1981 on the PLATO system and named Mah-Jongg after the game that uses the same tiles for play. Lockard claims that it was based on a centuries-old Chinese game called "the Turtle"."
@tksl: Nie chodzi mi o to, że gra jest zerżnięta, a o to, że wolałbym widzieć prawdziwy mahjong, który wymaga zdecydowanie więcej myślenia, a przede wszystkim jest dużo ciekawszy. W miarę fajną grę wrzuciłem w powiązanych, wystarcza żeby ogarnąć podstawowe zasady.
Dzięki wszystkim za dobre słowa i za konstruktywną krytykę też. Mamy już kilka ważnych wskazówek, znalazło się parę błędów i jest pomysł jak poprawić odstające UI w gameplay. W niedługim czasie zrobimy aktualizację i mam nadzieję, że gra będzie jeszcze lepsza. :)
@tksl: Gratulacje! Teraz już wiecie z czym to się je. Również wielkie uznanie za porzucenie korpo. Co do rozwijania gry. Rynek mobilny jest bardzo trudny. O ile nie macie super innowacyjnego pomysłu/góry pieniędzy na marketing przebić się ciężko. Przebić w sensie na tym zarabiać. Oczywiście macie portfolio, więc zawsze możecie w dzień robić zlecenia, a w nocy walczyć o lepsze growe jutro. Moja propozycja jest taka byście rozpoczęli nowy projekt, a
Pamiętaj, że pierwsze dni są najważniejsze dla promocji aplikacji w markecie. Jeżeli nie zdobędzie szybko dużej liczby pobrań to przepadnie na zawsze w czeluściach marketu. Warto na początku dopalić ją reklamami, nie wiem dokładnie jakie są stawki w reklamach mobilnych ale myślę, że za 500-1000 zł można mieć sporą liczbę pobrań.
@monarchista: Tak zgadza się , napewno robi się prościej i szybciej, nie wspominając o wydajności na słabym sprzęcie. Ale wlaśnie tego są miliony, a ładnego w 3D ciężko znaleźć.
@tksl: jak chcieliscie pocwiczyc i zobaczyc czy wyjdzie to gratki, wyszlo. Ja tam wole staromodne plaskie. Z simsow i wormsow najlepsze sa te stare jak dla mnie :D
Komentarze (92)
najlepsze
Gratulacje! Teraz już wiecie z czym to się je. Również wielkie uznanie za porzucenie korpo.
Co do rozwijania gry. Rynek mobilny jest bardzo trudny. O ile nie macie super innowacyjnego pomysłu/góry pieniędzy na marketing przebić się ciężko. Przebić w sensie na tym zarabiać. Oczywiście macie portfolio, więc zawsze możecie w dzień robić zlecenia, a w nocy walczyć o lepsze growe jutro.
Moja propozycja jest taka byście rozpoczęli nowy projekt, a
Edit: Napewno jeszcze UI troszke podciągniemy i bufixy w drodze :)
Akurat nie jestem fanem Unity ale naprawdę spoko wam to tam wyszło :)