Jak #
dpd obsługuje swoich klientów? Kompletnie ich olewa i nie odpowiada normalnie na pytania.
Zamówiona paczka z Wrocławia trafiła do Rzeszowa skąd przeważnie kurier zawsze jedzie do mnie.
Ale, coś im nie pasowało i zmienili kurs na Łódź. Gdy zapytałem o co chodzi z tym, poinformowano mnie, że paczka przez małą pomyłkę trafiła do złego oddziału i zostanie doręczona dziś tj. 22 sierpnia. No to czekam do dziś, sprawdzam tracking i co? I widzę nowy termin doręczenia umówiony na jutro. To już lekka przesada bo nikt od nich nie dzwonił i informował czy umawiał, że przesyłka będzie jutro.
Jeszcze screen z czatu gdzie nie udzielono mi żadnej odpowiedzi tylko zakończono czat.
Nawet Poczta Polska oferuje lepsze usługi niż DPD.
Czekam do jutra na dalszy rozwój wydarzeń.
Komentarze (6)
najlepsze