Grafika 3D na PlayStation, Nintendo 64 i Sedze Saturn
Porównanie możliwości graficznych Sony Playstation, Segi Saturn i Nintendo 64 z obszernym opisem wyświetlania grafiki 3D przez konsole 5 generacji
ufix z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
Porównanie możliwości graficznych Sony Playstation, Segi Saturn i Nintendo 64 z obszernym opisem wyświetlania grafiki 3D przez konsole 5 generacji
ufix z
Komentarze (119)
najlepsze
Bardzo zabolał N64 brak RPG-ów. Zwłaszcza na rynku japońskim, gdzie z tego powodu odnieśli sromotną klęskę.
Warto zobaczyć sobie próbkę powstającego silnika graficznego, który miał posłużyć do stworzenia
@dajitemka: Tak, tak.
screen #pdk
@RzecznikWykopu: Tekken 3 to jest szczyt możliwości graficznych PlayStation - aczkolwiek wydaje mi się że powstało parę dem wyciskających z szaraka sporo więcej.
@Henrar: Opłaty licencyjne opłatami - ale jeśli na ostatnim etapie prac grasz nieczysto i idziesz do konkurencji
No popatrzmy: pierwsza połowa lat '90. Nintendo kontroluje większość rynku growego. PC-ety wtedy dopiero raczkowały. Nie wyszła im współpraca z Sony ani z Philipsem, więc w obliczu konkurencji Sony zaczęli tworzyć nową
@Tuchaj: Pamiętam jak nowości na N64 kosztowały w granicach 300-350 złotych za sztukę. Na 300 posiadaczy PSX przypadał jeden z N64 a i tak nie miał w co grać.