Lego wie jak to robić – obsługa klienta poziom ekspert
Lego kojarzy się wszystkim z klockami, znakomitą jakością, kreatywnymi rozwiązaniami i doskonałą zabawą niezależnie od wieku użytkownika. Od teraz do listy komplementów dołącza w moim wypadku – perfekcyjna obsługa klienta. Nawet najlepszym zdarzają się błędy, ale tylko najlepsi potrafią...
Allusel z- #
- #
- #
- #
- #
- 109
- Odpowiedz
Komentarze (109)
najlepsze
1. Od kiedy na smartfonach nie polskich znaków?
2. O
ę
i tak zapomniał...gurwa nie wiem czemu ale wyobraziłem sobie autora tekstu jako takiego typowego piwniczanina trzydziestolatka mieszkającego z mamą i kupującego sobie klocki lego z rycerzem xD
update: no bardzo się nie pomyliłem, przypomina mi tego złego gostka z nowych ghostbusters xD http://www.goldenline.pl/krzysztof-zolynski/
Oczekiwałbym jakiegoś zadośćuczynienia za stracony czas, niekoniecznie największego możliwego zestawu klocków, ale jakiegoś miłego gestu w ramach powiedzenia "sorry za kłopot".
@h4ckthepl4net: Nadepnąłem sobie na 2-tygodniowego Kindla i wylał się ekran. Amazon online zhakował mój czytnik, żeby była wersja bez reklam w wygaszaczu, (tylko taka podlega gwarancji w Europie). Następnie w tydzień ze Stanów przyszedł nowy, a że starego nie chcieli, to sprzedałem za 150 zł komuś, komu chciało się bawić w naprawianie.
To była spoko akcja :)
Teraz mam pianino Yamahy do oddania na gwarancję.. może ma ktoś doświadczenie