Ruch lewostronny, a typ jedzie motocyklem prawym pasem przy jego prawej krawędzi, widząc korek po drugiej stronie jezdni. Brawo, z takim brakiem przewidywania sytuacji na drodze przyłożył się do tej kolizji w nie mniejszym stopniu niż kierowca wyjeżdżający samochodem.
@svether: Na pewno powinni zwolnić, żeby mieć szansę ocenić sytuację, ale nie wiem czy jazda po lewej dużo by pomogła - auto zajęło całą szerokość pasa. Ten drugi nawet zdołał zjechać na lewo a i tak się nie zmieścił.
Mięli 70-80km/h nie więcej. Osobowy doszedł do 44km/h. Swoją drogą mam przy okazji pytanie czy prędkość z nawigacji jest bliższa prawdy w porównaniu z licznikiem?
@coo84: Bzdura, przekłamanie masz również z czujników ABS, bo to wielkość opony i poziom jej napompowania powoduje takie, a nie inne wskazania prędkości i ewentualną rozbieżność względem prędkości GPS.
@benzene: GPS pokazuje prędkość właściwą o ile jedziesz ze stałą prędkością. W przypadku przyspieszania/hamowania prędkość GPS w stosunku do rzeczywistej się rozjeżdża, gdyż - tak jak to coo84 napisał - GPS pokazuje prędkość z opóźnieniem.
Komentarze (68)
najlepsze
S 37°46'11,5" E 144°53'57'0"
@milo1000: Pewnie kierowca był w szoku. Gdyby ich zwyczajnie zobaczył, to może zachowałby się inaczej.
@coo84: Bzdura, przekłamanie masz również z czujników ABS, bo to wielkość opony i poziom jej napompowania powoduje takie, a nie inne wskazania prędkości i ewentualną rozbieżność względem prędkości GPS.
@benzene: GPS pokazuje prędkość właściwą o ile jedziesz ze stałą prędkością. W przypadku przyspieszania/hamowania prędkość GPS w stosunku do rzeczywistej się rozjeżdża, gdyż - tak jak to coo84 napisał - GPS pokazuje prędkość z opóźnieniem.
No chyba nie.
Każdy interpretuje to jak chce. Dla mnie opis bardziej się odnosi do sieczki zamiast mózgu w głowie kierowcy.