No fajnie, może być. Osobiście nie mogę pojąć jarania się masylkarami, dużo lepiej na moje uszy działa v10 lexusa, v12 ferrari czy v12 amg z zondy/ mc larenów .. Te samochody wyglądają niesamowicie, a do tego pokonują zakręty.
@chuckmls: Nowe silniki są robione tak, żeby generowały mało wstrząsów, nie mają charakterystycznego bulgotu przez za dużą ilość cylindrów i inną kolejność zapłonu. Po prostu, są inne. W starych V8 całe piękno, poza mocą, sposobem jej oddawania, piękną bryłą silnika, możliwościami tuningu, jest w nieregularnym bulgocie na niskich obrotach, i przerażającym wrzasku potwora na wysokich. Rzędowe i V-ki z dużą ilością cylindrów mają niemal jednostajny dźwięk, który na wysokich obrotach brzmi
Komentarze (137)
najlepsze
Za to, że ich kierowcy to mistrzowie lewego pasa?
W starych V8 całe piękno, poza mocą, sposobem jej oddawania, piękną bryłą silnika, możliwościami tuningu, jest w nieregularnym bulgocie na niskich obrotach, i przerażającym wrzasku potwora na wysokich. Rzędowe i V-ki z dużą ilością cylindrów mają niemal jednostajny dźwięk, który na wysokich obrotach brzmi