Kiepsko z tym wskaźnikiem, źle to jest zaprogramowane. Po pierwsze łatwo byłoby dalej wskazywać prędkość w wersji cyfrowej, po drugie takie zachowanie odwraca uwagę kierowcy przy bardzo wysokich prędkościach (skupionego jak domniemam między innymi na wskaźnikach). Audi powinno to przewidzieć skoro są tunerzy którzy potrafią wyciskać z ich bolidów więcej niż fabryka dała.
w których zawiera charakterystykę produktu, i w tej charakterystyce powinno to być, MZ, ujęte.
@tank_driver: Pracuję dla pewnego niesławnego koncernu w którym znajduje się pewna czteroliterowa firma. I jak widzę te charakterystyki i specyfikacje, to o Panie ( ͡°͜ʖ͡°)
Hehe ale licznik faktycznie przestał nabijać przebieg kiedy pojawiło się 0. Dobry protip na legalne zaniżanie przebiegu - zamknąć szafę. Ciekawe czy w Audi A3 pierwszej generacji 1.9 TDI to też by działało heheszki. Fajny jest też efekt po odjęciu gazu - siła tarcia i oporu powietrza powoduje błyskawiczne wytracanie prędkości (oczywiście w funkcji czasu nie dystansu). Było 330 a za 2 sekundy jest 288 czyli aż 42 km/h mniej. Ostatnia sprawa
@SwiniaczXXX: Swojej byłej 110KM AHF nie udało mi się dotoczyć do 260km/h. Nawet chyba 6 biegowe 130KM ASZ nie dociągną skrzynią do 260km/h. Na skrzyniach S-tronic DQ500 przy 210km/h w zwykłym trybie lecisz sobie na poziomie 3000rpm na 7 biegu, tak miałem jak leciałem A8 3.0TFSI. A7 ma tak samo.
Komentarze (130)
najlepsze
! uwaga #!$%@? nie wjeżdżaj na mój pas
( ͡° ͜ʖ ͡°)
2:40 - przejechane 38.2 km i zasięg 700 km
3:12 - przejechane 40.2 km i zasięg 690 km
Czyli po przejechaniu 2 km na pełnej mocy zasięg spadł o 10 km!
5 razy szybciej niż komputer przewidział na średnim spalaniu :D
@who_cares2: albo średnie spalanie rośnie ;)
@tank_driver: Pracuję dla pewnego niesławnego koncernu w którym znajduje się pewna czteroliterowa firma. I jak widzę te charakterystyki i specyfikacje, to o Panie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na skrzyniach S-tronic DQ500 przy 210km/h w zwykłym trybie lecisz sobie na poziomie 3000rpm na 7 biegu, tak miałem jak leciałem A8 3.0TFSI. A7 ma tak samo.