Tak wygląda zero gwiazdek w teście zderzeniowym NCAP
Renault stworzyło ostatnio do spółki z Nissanem samochód niewielki, bez poduszek powietrznych, niezbyt mocny, a przy tym potwornie tani (podstawowa wersja kosztuje około 15 tysięcy złotych) z myślą o rynku indyjskim.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/petex_FY2junlVv4,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 320
Komentarze (320)
najlepsze
Ciekawe jak tylko z ogólnym wykonaniem i awaryjnością.
P.S.
Nie mieszkam w Warszawie
Ciekawym w tym samochodzie było to, że jak stanąłem przednim prawym kołem na krawężniku to z tyłu nie dało się otworzyć lewych drzwi, SERIO! Takie miękkie auto.
Raz przy prędkości 10km/h wjechałem w tył cinquecento (Pani depnęła po hamulcach a Tico ma spowalniacze a nie hamulce i ją uderzyłem), udało mi
W tym sensie że samochód "napisali" w programie podając parametry blachy z górnego przedziału dla danej normy.
A dostali blachę słabszą.
I tyle.
Tym bardziej że tata teraz chwali sie nowymi stalami na karoserie, o mikrostrukturze której nawet nie próbuję zrozumiec
http://www.wykop.pl/wpis/17797523/renault-kwid-auto-przeznaczone-na-rynek-indyjski-m/
#byloaledobre
Komentarz usunięty przez moderatora
Jest jakiś film z testu zderzenia tego samochodu z pieszym, motocyklistą lub drugim, takim samym modelem?
To ja Ci proponuje zderzyć się najnowszym samochodem z super strefami zgniotu przy 70km/h z czołgiem. W którym pojeździe wolał byś siedzieć ?
Teraz weź dwa czołgi po 70 km/h i zderz się czołowo a ja zderze się czołowo dwoma autami osobowymi. Czołg korzysta z masy i robi strefe zgniotu z auta osobowego wiec
Już wiem na co idą puszki zbierane przez żuli :)
Istotnym elementem jest też wielkość pojazdu i to ile miejsca mamy w kabinie zanim zacznie się ono gwałtownie zmniejszać podczas kolizji.