@jaszczu: OK, rowery moż ei przyzwoite robili, nie wiem, nie znam się na rowerach. Ale porównaj te motorowery które tam powstawały z tym co robiła konkurencja. I to nawet nie koniecznie zachodnia czy japońska, wystarczy porównać z NRDowskim Simsonem czy Czechosłowacka Jawą. No niestety przepaść. Zarówno pod względem funkcjonalności, parameterów i osiągów jak i jakości. A może zwłazscza jakości.
No nieźle, chiński 125 na wtrysku. Ciekawe jak chodzi w praktyce. Te gaźnikowe 125 wymagały zwiększenia dyszy na wiekszą żeby akceptowalnie jeździć (i przy okazji przestawały spełniać ekonormy)
@quartzu: No niestety nieprawda. Te junaki sprzedawane u nas muszą spełniać norme ełro-ileśtam. Osiągnieto to dając za mąła dyszę, która nie podaje wystarczająco dużo paliwa przy wiekszych obrotach / obciążeniu. Przy mojej wadze (110 kg) sprzet przestaje ciągnąć i pojawiają sie szarpnięcia przy prędkości powyżej 70. Osiagnięcie 100 jest praktycznie niemożliwe. Po zmianie dyszy idzie równo do 100. Jeżeli cię interesuje temat to poszukaj w internecie, wiele ludzi ma ten problem
@bartek_j: Models covered CG125. 124cc. June 1976 to May 1978 CG125K1. 124cc. May 1978 to March 1981 CG125-B. 124cc. March 1981 to March 1982 CG125-C. 124cc. March 1982 to November 1984 CG125-E. 124cc. November 1984 to April 1985 CG125(BR)-E/F. 124cc. April 1985 to April 1988 CG125(BR)-J. 124cc. April 1988 to September 1991 CG125(BR)-K. 124cc. September 1991 on
Komentarze (34)
najlepsze
źródło: comment_LJ2U5YGH8eoYnKheXw8aikFB0D0DugI7.jpg
Pobierz@jaszczu:
Patrząc szczerzej to większość producentów motocykli w Europie padło. W dużej mierze przez motocykle japońskie - przetrwali nieliczni.
Models covered
CG125. 124cc. June 1976 to May 1978
CG125K1. 124cc. May 1978 to March 1981
CG125-B. 124cc. March 1981 to March 1982
CG125-C. 124cc. March 1982 to November 1984
CG125-E. 124cc. November 1984 to April 1985
CG125(BR)-E/F. 124cc. April 1985 to April 1988
CG125(BR)-J. 124cc. April 1988 to September 1991
CG125(BR)-K. 124cc. September 1991 on