Czy zdawaliście sobie kiedykolwiek sprawę z tego jak producenci, zleceniodawcy reklam robią nas za idiotów ? Nas konsumentów ? Przesłanie typu :"to ty decydujesz, kiedy otworzysz konserwę", "tylko od ciebie zależy ile wydzwonisz", "internet za darmo wystarczy wpłacić co miesiąc 25 zł" to tak jak bym na straganie krzyczał "kiełbasa, kiełbasa za darmo wystarczy, że wpłacisz 15 zł i kilogram kiełbasy dostajesz zupełnie za darmo." czy tym oszustom, kłamcom i manipulatorom musi uchodzić to wszystko na sucho ? Pamiętajcie to nadal kłamstwo i manipulowanie. Kiedyś za puszczenie migawki coli w czasie seansu w kinie koncern coca cola musiał zaniechać tych praktyk, teraz robi się to zupełnie inaczej i z premedytacją działając na podświadomość człowieka. Wydaje mi się, że przestaliśmy na to reagować, czy słusznie. Zapraszam wszystkich do rzucenia kretyńskim hasłem, reklamą, którą wymyślił kretyński koncern, producent z myślą, że kretyn złapie się na haczyk.