Jedyne gry w jakie grywam, to różne MMO. Ostatnimi laty te mniej typowe czyli WoT, WT, WoWs. Ogólny budżet typowego MMO bije na głowę budżety na gry na konsole. WoT na xboxa wyszedł w bólach pięć lat po tym jak stał się grywalny na PC. Ale konsolboye wiedzą lepiej, że mam ból dupy, bo nie mam konsoli i nie mogę grać w ich nudne liniowe megahity. Jasne...
A bo to tylko konsole? Ostatnio odpaliłem sobie Maksa Payne'a i coś mi nie pasowało przy strzelaniu bo wrogowie ginęli wtedy, kiedy nie powinni. Włączyłem ustawienia a tam włączony jakiś wspomagacz celowania.
Co w tym dziwnego? Pad ma mniejszą precyzję niż myszka. Nie zauważyliście że porty z konsol są łatwiejsze na myszce? Mają wyłączoną asystę celowania ale tempo gry się i tak zmienia. Dla mnie nic ani nowego ani strasznego. Mam i konsolę i PC a na tym drugim co raz cześciej sięgam po pada bo wygodniej grać z kanapy i więcej emocji podczas celowania.
Nie rozumiem tego zdziwienia i zgorszenia, które ten filmik
@pablosik: Cii.. nie przeskadzaj im w odkrywaniu nowych lądów. Mi tam jakiś asysta nie potrzebny i go wyłączam, ale nie, beton pecetowy dalej ciągle to samo. Takie przepychanki są dobre dla zasmarkanych dzieciaków. Za to pececiarze mają trainery i mody ułatwiające grę - nie umieją grać (ten sam tok myślenia jakoby Aim Assist był przymusowy i kaźdy z nim gra, a padem w ogóle rzekomo nie da się grać).
@Cerb3rusPL: Powiem Ci jeszcze, że w Division na PC gram na padzie. Może i snajperką nie sieję takiego spustoszenia jak na myszce ale komfort leżenia na pufie z padem w ręku jest mocniejszym argumentem. :)
Wie ktoś może czy coś takiego jest w planetside 2 na konsole ?
Na PC nawet myszą jest często ciężko celować, bo to mmofps z otwartym światem, więc przeciwnicy często bywają daleko i są wtedy mali, że ciężko wcelować, jak są blisko to biegają stosunkowo szybko i też ciężko trafić, pojazdy też się poruszają stosunkowo szybko i jeszcze na dodatek amunicja leci z określoną prędkością (dużo wolniejszą niż w innych grach) i
@Laserade: Jest autoaim ale w planetside2 jest wyjątkowo mały, i musisz być dość blisko przeciwnika. W zasadzie jest prawie niezauważalny i to nie tylko moja opinia.
@Laserade: na padzie sie latwiej celuje do ruchomego celu, jesli ten nie zmienia predkosci czy kierunku, bo wystarczy wychylic analoga odpowiednio i twoj celownik bedzie sie przesuwal w rownomiernym tempie. Do tego dokladasz ruch cala postacia i mozna bardzo wygodnie celowac w co sie chce, trzeba tylko troche wprawy. Celowanie mysza do ruchomego celu ma ograniczenie w postaci wielkosci blatu, po ktorym przesuwasz.
@Cerb3rusPL: przewaznie to ludzie, ktorzy z jakis tam wzgledow nie maja konsol (a i tak chcieliby miec). Maja jedynie PC, karty za 200-300 PLN i #!$%@? o ULTRA HIGH AWESOME XP detalach, a graja w 800x600 ;)
Raczej nie chce mi sie wierzyc, ze najwieksi krzykacze co roku wywalaja po +2k (lub wiecej) na grafe, bo im pixelek sie zle wygladza. No ale jak nie mam konsoli, to poszczekam, bo kazdy
Komentarze (301)
najlepsze
Nie rozumiem tego zdziwienia i zgorszenia, które ten filmik
@Cerb3rusPL: Powiem Ci jeszcze, że w Division na PC gram na padzie. Może i snajperką nie sieję takiego spustoszenia jak na myszce ale komfort leżenia na pufie z padem w ręku jest mocniejszym argumentem. :)
Na PC nawet myszą jest często ciężko celować, bo to mmofps z otwartym światem, więc przeciwnicy często bywają daleko i są wtedy mali, że ciężko wcelować, jak są blisko to biegają stosunkowo szybko i też ciężko trafić, pojazdy też się poruszają stosunkowo szybko i jeszcze na dodatek amunicja leci z określoną prędkością (dużo wolniejszą niż w innych grach) i
I jakos nie widze problemu. :)
HS na PC, Rayman na Xbox.
Lego z rozowym rowniez na konsoli z lozka.
Raczej nie chce mi sie wierzyc, ze najwieksi krzykacze co roku wywalaja po +2k (lub wiecej) na grafe, bo im pixelek sie zle wygladza.
No ale jak nie mam konsoli, to poszczekam, bo kazdy