@KawaJimmiego: Przez piractwo. Rodzice kupowali dzieciom Commodore 64 zamiast konsol, bo nabierali się na kit, że komputer jest "do nałuki", a to była ściema bo dzieci grały w CS i Starcrafta. Łatwo było piracić na C64 gry, więc wykopki piracili kasety i dyskietki. Małe zyski = upadek firm piszących gry.
@dajitemka: Nie wprowadzaj w błąd. Starcraft zadebiutował na ATARI 65 XE, na Commodore były tylko kiepskie przeróbki, które nie korzystały w pełni z antyaliasingu. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=8B16eAS1dwA
@kabriott: jeśli chodzi o PC to maje zdanie jest takie, że złota era przypadła na lata 93-97 Potem już zaczęło się dopieszczanie wcześniejszych pomysłów
@Arkadian: dokładnie, najpierw dosówki na EGA (16 kolorów), potem VGA (256 kolorów), a potem Windows 95 który "odblokował" Hi-Color (65 tys. kolorów) i (co wtedy możliwe, ale sprzęt nie pozwalał na płynne granie) True-Color (czyli "magiczne" pełne RGB - używane dziś na codzień). Dopiero Windows XP w 2001 roku wymusił minimalny True-Color bez którego było brzydko, a tylko zalecał zmiany rozdzielczości - oczywiście można było zmienić tryb kolorów, ale wszystko
@kanarex: aha, czyli olejmy perełki pokroju "life is strange", "Undertale", pierwszego Batmana czy wiedźmina 3, bo ostatni dobry (według Ciebie) cod pojawił się w 2007.
Komentarze (62)
najlepsze
Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=8B16eAS1dwA
Potem już zaczęło się dopieszczanie wcześniejszych pomysłów