Wysoki standard obslugi klienta Vistapront. Kiedys kupilem wizytowki i wizytownik a dzisiaj Taka poczta przyszla:
Szanowni Państwo,
Z posiadanych przez nas danych wynika, że zakupili Państwo u nas czarny, skórzany wizytownik. Z powodu problemów związanych z jakością tego produktu (obraz poniżej), prosimy Państwa o pozbycie się go. Serdecznie przepraszamy za niedogodności. W ramach zadośćuczynienia otrzymają od nas Państwo zwrot pieniędzy w formie środków na koncie Vistaprint, a także kod zniżkowy na przesyłkę, do wykorzystania przy zakupie jednego z nowych, skórzanych wizytowników dostępnych obecnie na naszej stronie lub innego produktu firmy Vistaprint. Środki powinny znaleźć się na Państwa koncie do 16 lutego 2016 roku. Prosimy o zapoznanie się z treścią poniższej wiadomości w celu uzyskania dalszych informacji.
Bezpieczeństwo i zadowolenie klientów jest dla firmy Vistaprint najważniejsze. Z tego powodu, każdy oferowany przez nas produkt jest testowany i oceniany nie tylko pod względem wymogów prawnych, ale również wewnętrznych standardów bezpieczeństwa. Rezultaty wspomnianych testów wykazały, że niektóre ze skórzanych wizytowników sprzedanych przez nas w przeszłości mogą, w wyjątkowych okolicznościach, spowodować wystawienie klientów na oddziaływanie pewnej substancji chemicznej na poziomie przekraczającym limit dopuszczalny przez przepisy ochrony konsumenta. Dlatego też natychmiast zaprzestaliśmy ich sprzedaży.
Zakupiony przez Państwa skórzany wizytownik nie stwarza, w naszej opinii, poważnych zagrożeń zdrowotnych. Nie otrzymaliśmy również od naszych klientów żadnych skarg ani doniesień o problemach zdrowotnych, których wystąpienie byłoby związane z tym produktem. Nawiązaliśmy współpracę z odpowiednimi organami zajmującymi się regulacją bezpieczeństwa produktów i powiadomiliśmy je, że te wizytowniki nie są już dostępne w sprzedaży. Nie zostaliśmy zobowiązani do wycofania tego produktu ani podjęcia żadnych dodatkowych czynności. Zaufanie klientów jest jednak dla nas najważniejsze, dlatego też z własnej woli postanowiliśmy zawiadomić Państwa o tej sytuacji i poprosić o pozbycie się skórzanego wizytownika. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o odwiedzenie naszej strony z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Niezmiernie nam przykro, że oferowaliśmy w sprzedaży produkty niespełniające naszych standardów jakościowych. Nie zostaliśmy prawnie zobowiązani do powiadomienia klientów o zaistniałej sytuacji, ale uważamy, że jest to coś, co po prostu należy zrobić. Jeśli chcą Państwo zakupić nowy wizytownik lub inny produkt korzystając ze środków przelanych przez nas na konto Vistaprint, prosimy kliknąć tutaj lub wprowadzić kod xxxxxxxx przy składaniu zamówienia. Środki dostępne na koncie Vistaprint oraz kupon na dostawę są ważne przez 12 miesięcy. Jeśli zdecydują się Państwo zamówić nowy skórzany wizytownik, prosimy pamiętać, że, zależnie od zapotrzebowania, dostawa może zająć dłużej niż zazwyczaj.
Z poważaniem,
Vistaprint