Witam, jest to mój pierwszy wykop. Proszę o wyrozumiałość.
Chodzi o przygodę z firmą SONY, otóż to tutaj znalazłem wykop który mówił o samopękających ekranach w drogich seriach Xperia. Niestety mnie także to spotkało, Chodzi o tablet Sony Xperia Z 2 , wszystko jest z nim w jak najlpeszym porządku - jednak ekran pękł sam z siebie (od wewnątrz). Sony umywa ręce. Zasłania się tym że jest to uszkodzenie mechaniczne, zapewne. Jednak jako klient prosiłem wielokrotnie o odpowiedź jak mogłem uszkodzić tablet od wenątrz? A jeśli go uszkodziłem od zewnątrz to dlaczego szyba , boki , tył itp. są w stanie jak nowe?? Sony robi nas w ciula. Jeśli masz podobny problem to wykop proszę, uważam że takich przypadków może być więcej.
Korespondencja:
JA:
SONY:
JA:
SONY:
Fotki zrobione przez wsupport , robiące z klienta idiotę:
//shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/10/65155021592301a.jpg
//shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/10/65155021592301.jpg
Zdjęcia zrobione we własnym zakresie:
Nie umieszczam fotek tyłu , ale wierzcie że jest też w stanie idealnym. Boki również.
Proszę wykopowiczów o pomoc.
Komentarze (205)
najlepsze
2. Byłeś u rzeczoznawcy to zapewne masz opinię na piśmie ? Jeśli tak, to posłuż się nią
3. Skontaktowałeś się z rzecznikiem praw konsumenta właściwym dla Twojego miejsca zameldowania ? Porady są za darmo
4. Nie chcę generalizować ale wspomniany support Sony
W cywilizowanym kraju wymieniliby telefon bez zadnych pytan.
1. Pewnie masz rację, prawnikiem nie jestem. Sprawa wyglądała na prostą do rozwiązania.
2. Póki co tylko się konsultowałem , opinia na piśmie będzie.
3. Nie, sprawdzę info i czy może jakoś pomóc.
4. W-SUPPORT to dopiero hit ;)
Doatkowo Sony ma taki standard obsługi klienta, że jak zaniosłem tablet do autoryzowanego punktu serwisowego w Poznaniu na ulicy Roboczej. To powiedzieli że oni tym się nie zajmują. Dziwne że to
Co do mojego wykopu , oni perfidnie ze mnie robią idiotę - a tego nie lubię ,
Sprzęt to Sony Tablet Z LTE. Zgłoszony był w ramach gwarancji niedziałający przycisk Power i niedziałające głośniki. Znaleźli jakieś milimetrowe prawie nie zauważalne wygięcie przy obudowie i oczywiście odpisali że usterka mechaniczna. To wygięcie mogło nawet powstać przy zakupie bo było tak niezauważalne że przy kupnie nie dało by
Życzę powodzenia w walce.
@Paciey: Jeżeli zgłosiłeś usterkę przed upłynięciem gwarancji to nie ma znaczenia czy się skończy czy nie. Ważne, żebyś robił reklamacje do pierwotnego zgłoszenia a nie nowe zgłoszenia.
Tak w ogóle muszę wspominać, ze ich "wodoodporne" telefony nie są wodoodporne?
Ciekawe czy w ogóle wiedzieli co robić, czy z automatu
@dziki_pl: Ja mam takie samo podejście. Po Xperii Z (z wadą odklejających się pleców i wyparcia się serwisu, że sprawy nie ma) już więcej Sony w moim domu nie zobaczę. Tyle w temacie.
@larkinflight: Ja miałem Z1C i podobna historia. U mnie wymienili telefon na nową Z3C i niby fajnie, ale... po tygodniu zaczął się odklejać ekran ( ͡° ʖ̯ ͡°) ... nie chce mi się ponownie przerabiać historii z tym serwisem, więc póki jeszcze telefon działa to nie reklamuję.