@Unco: od razu przypomina mi się "Bard's Tale" (swoją drogą, genialna gra, troszkę prymitywna, nastawiona raczej na walkę i raczej linowa, ale klimat i humor - duuuuuuużo powyżej przeciętnej) - tak do wyboru w dialogach zawsze było tylko :) i :(.
Do Wiedźmina to się nawet nie umywa... Niektóre opcje dialogowe w Wiedźminie (szczególnie te kluczowe - z upływającym czasem) powodowały u mnie, że przez długi czas zastanawiałem się "czy dobrze wybrałem" oraz "co by było gdyby" ( ͡°͜ʖ͡°) No i tym sposobem chcąc-niechcąc musiałem przejść grę 3 razy ( ͡°͜ʖ͡°)
@Balzack: Na szczęście większość decyzji przeze mnie podejmowanych w wiedźminie dawało satysfakcjonujący rezultat, zawsze zostawiałem sejwa sprzed tego kluczowego wyboru, ale ostatecznie po przejściu gry uznałem, że jestem usatysfakcjonowany i... przejdę wieśka ponownie jak wypuszczą wszystkie DLC a sam będę mógł zagrać w trochę lepszej jakości niż ~średnie...
Najsmutniejsze jest to że gracze dostają to co chcą. W sumie to co chce większość z nich. A tak naprawdę to co wąska grupa krzykaczy na forach sobie wywalcza.
Z jednej strony wymagamy od twórców żeby słuchali głosu graczy a z drugiej to co oni chcą jest gównem. Rozwiązaniem problemu były by indyki albo młode studia. I tutaj kolejny problem bo młode studia zwykle nie mają doświadczenia/nie mają kasy a indyki zwykle
@Nicolai: Postradałeś chyba zmysły jeśli to co wkleiłeś wygląda lepiej niż F4. Fallout może przepiękny nie jest jak Wiesiek ale daje radę. Tak wygląda u mnie na ultra/high wcale nie na jakims wyjątkowo mocnym sprzęcie.
@Nicolai: Nawet modowany Skyrim jest brzydszy niż Fallout, ale nadrabia klimatem. Fallout jak na świat po zagładzie jest zbyt kolorowy i co gorsza klaustrofobiczny a powinien być bardziej szarobury i spokojny. Z resztą Bethesda i tak koncertowo #!$%@?ła przeniesienie gry o 200 lat do przodu. Rozumiem, że przez mutanty i wszechobecną radiację można w 200 lat nie odbudować cywilizacji, choć życie w gruzowiskach i lepiankach po takim czasie to zdecydowana przesada,
@MichasQGP: Czy ja wiem? Pograłem chwilę i grafika aż tak nie przeszkadzała (napewno jest dużo lepsze niż w fallout 3 w dniu premiery), bardziej chodziło mi o mechanikę strzelania, eksplorację, klimat lokacji, muzykę.
"Przez" Wieśka teraz już każda gra nie będzie taka sama i jak nie zdobędzie GOTY, to nie wiem. Ja na szczęście w większości wybieram słusznie, więc gra była tym bardziej epicka dla mnie. W przyszłym roku kupię ponownie, ale już GOTY ( ͡º͜ʖ͡º) i przejdę ponownie z dodatkami. Niesamowita gra.
Mi najbardziej przeszkadza w tych dialogach że są wręcz łopatoligiczne. Najlepsze linie dialogowe to najprostsze odpowiedzi (tak, nie). Żadnych niuansów, ironi, sugestii. W F1, F2 i New Vegas trzeba było się zastanowić ile i jakie informacje przekazywać w rozmowie. Zresztą główny wątek fabularny jest równie prostacki:
@Duckkiller: Najgorsze jest to, że mimo bycia przywódcą frakcji nie masz żadnego wpływu na jej działanie. Celem fabuły w tej grze jest danie pretekstu by gdzieś pójść i kogoś zabić, gdyby ją wyciąć i zostawić samą eksplorację tytuł nic by nie stracił.
Na koniec gdy już się wybrało frakcję miałem nadzieję, że uda mi się rozwiązać problem pozostałych dwóch w sposób bez rozlewu krwi. Wybierałem każdą dostępną opcje dialogową zaznaczającą to. I co na koniec? Musiałem #!$%@?ć wszystkich. Nie było możliwości pójścia do "Trasy" i przekonania ich na stronę instytutu. Zadanie "Zabij przywódce trasy" więc idę i zaczynam rozmowę z tą babką i każda opcja kończyła się "Idź sobie". Mimo max charyzmy nie mogłem
@Tymariel: To jest właśnie najgorsze - nie ważne co powiesz, rezultat rozmowy zawsze jest taki sam. Początek filmiku świetnie to obrazuje, uśmiałem się. Wytrzymałem tylko chwilę po przebudzeniu z hibernacji. Ta gra nie ma nic z RPG'a...
Komentarze (99)
najlepsze
1. ???
2. :)
3. :(
4. xD
i taki zestaw obowiązuje w każdym przypadku
Niektóre opcje dialogowe w Wiedźminie (szczególnie te kluczowe - z upływającym czasem) powodowały u mnie, że przez długi czas zastanawiałem się "czy dobrze wybrałem" oraz "co by było gdyby" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No i tym sposobem chcąc-niechcąc musiałem przejść grę 3 razy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_pyHl86NiMVWZw4hX505G8AdKI2nseNVJ.jpg
Pobierzto też linijka
źródło: comment_teGw2hN0PM7V0TJ2BqrsgAd98ZYAYRqG.jpg
PobierzZ jednej strony wymagamy od twórców żeby słuchali głosu graczy a z drugiej to co oni chcą jest gównem. Rozwiązaniem problemu były by indyki albo młode studia. I tutaj kolejny problem bo młode studia zwykle nie mają doświadczenia/nie mają kasy a indyki zwykle
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_eUq4KlacGSgPvBkbBW82yNKje5oO3iSt.jpg
PobierzFallout jak na świat po zagładzie jest zbyt kolorowy i co gorsza klaustrofobiczny a powinien być bardziej szarobury i spokojny.
Z resztą Bethesda i tak koncertowo #!$%@?ła przeniesienie gry o 200 lat do przodu. Rozumiem, że przez mutanty i wszechobecną radiację można w 200 lat nie odbudować cywilizacji, choć życie w gruzowiskach i lepiankach po takim czasie to zdecydowana przesada,
Ja na szczęście w większości wybieram słusznie, więc gra była tym bardziej epicka dla mnie.
W przyszłym roku kupię ponownie, ale już GOTY ( ͡º ͜ʖ͡º) i przejdę ponownie z dodatkami.
Niesamowita gra.
F4 nie ma startu do Bitchera.
@Danny10: wybierałem*