Witam was!
Jako, że czytam sobie wykop od kilku lat to i ja postanowiłem podzielić się z wami przygodą która mnie spotkała, abonenta sieci P4 zwanej dalej Play. Otóż parę miesięcy temu, po wieloletnim korzystaniu z oferty na kartę postanowiłem przenieść się na abonament a dokładnie na tzw. formułę rodzinę. Jako, że umowę podpisywałem w czerwcu i nie w swoim mieście, to nie mogłem wszystkich numerów powiązać więc dostałem kartę do internetu i dopisałem swój numer. Po miesiącu lub dwóch dopisałem kolejny, drugi numer i tu ważny moment - przyszła faktura na której zapisano usługę aktywacyjną w wysokości 29,99. Skoro przyszła faktura to ją opłaciłem. W kolejnym miesiącu dopisałem kolejny numer i byłem nastawiony na to, że po prostu tak jak w przypadku innych rozliczeń otrzymam fakturę na e-mail lub listownie. Niestety tak się nie stało, upłynął jakiś czas i otrzymałem takie groźne pismo:
Oczywiście po tym zadzwoniłem do BOK-u. Pani przyznała że w sumie to nie wiadomo czy ta faktura została wysłana, nawet nie wiadomo czy została wysłana listem, czy jako e-faktura. Oczywiście na konsultantkę szkoda sobie strzępić język bo są to w większości osoby które odpowiadają to co im komputer pokaże na ekranie. Tak samo miałem, gdy przestał mi działać internet w telefonie. Niezależnie od tego czy byłem zalogowany do sieci macierzystej, czy w roamingu nie miałem internetu przez 4 dni, kazali mi kartę wymienić ale i to nic nie dało. Dopiero po e-mailu na pół strony A4 skontaktowali się z kimś kto nie udziela szablonowych odpowiedzi i znaleźli błąd w swoim systemie.
Wracając do meritum sprawy Pani konsultant powiedziała, że jak zapłacę to może mi dopisać numer do mojego konta na Play24 i będą widoczne moje faktury.
Genialne!
Szkoda, że za późno.
Ciekawi mnie tylko fakt, że wystarczyłoby zadzwonić i poinformować klienta, że jakieś zaległości są i można by wyjaśnić wszystko od ręki. Ale po co? Lepiej mieć sztab telemarketerów którzy wcisną mi tani internet na 24 miesiące a w przypadku zaległości postraszyć klienta sądem i wpisaniem do rejestru dłużników.
Podsumowując: psy szczekają, karawana idzie dalej :)
Miłego wieczoru
logikaplay
truestory
historiazeslonecznegowroclawia
a to skrin z listą nieopłaconych:
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11zYNqR_5hknhPNEelDnRKKFeWCzHIEzUHFLfv4H,wat600.jpg?author=Grzgrzegorz&auth=da27a123516440cedd575e5df454d59f)
Komentarze (3)
najlepsze
Latem tego roku przenosiłem numer komórkowy z Plusa do Play.
Wszystko miało działać po max 24 godzinach.
Czas minął, a numer dalej nie przeniesiony.
Na infolinii składam reklamację i czekam na reakcję (eksperci mieli badać temat).
Mija kilka dni i nic. Dzwonię znów i dowiaduję się, że Play w sprawie niedziałającego
numeru kontaktowało się ze mną dzwoniąc na ten niedziałający numer, ale niestety nie