Totalny burdel w Orange.
Chciałem tu opisać jak wygląda traktowanie stałego klienta (od wielu lat) przez firmę Orange.
Obecnie powtarza się sytuacja jak sprzed pół roku. Wedy po rozwiązaniu umowy na internet DSL (i zabraniu sprzętu przez technika Orange) przysłano mi nienależne faktury do zapłaty. Musiałem wydzwaniać na swój koszt, składać reklamację i tłumaczyć, że umowa jest już rozwiązana. Otrzymałem z Orange oficjalne pismo z przeprosinami .... a za parę dni następną nienależną fakturę za następny miesiąc. Obłęd kur... Znów wydzwanianie na infolinię na własny koszt i następna reklamacja. Tym razem się udało i Orange przestało wysyłać faktury.
Niestety miałem w Orange jeszcze jedno łącze DSL i z powodu kiepskiego działania rozwiązałem drugą umowę.
Powtórka z rozrywki. Teraz znów dostałem fakturę za październik pomimo tego, że umowa była do września (i została rozwiązana w terminie). Wczoraj był technik i zabrał modem.
Kur.. ile razy można te samą sytuację przerabiać? Znów dzwonienie na swój koszt (pół godziny na infolinii), zgłaszanie reklamacji i liczenie na to, że nie dostanę potem faktury za listopad?
Widzę, że wysyłanie nienależnych faktur po rozwiązaniu umowy przez firmę Orange staje się regułą.
Następnym razem zanim podpiszę z nimi umowę zastanowię się pięć razy.
O problemach technicznych nie chce mi się już wspominać, bo to byłby długi opis dziadostwa i zaniedbań w firmie Orange (np. sprzedawanie klientom internetu o przepustowości do 80Mbit na przestarzałej infrastrukturze ADSL2 na której nie da się przesłać więcej niż 20Mbit).
Komentarze (8)
najlepsze
@darek-jg: Niby jest.
Jeśli pól roku temu konsultant po rozmowie telefonicznej, mając wszystkie dane i odpowiedzi na wszystkie zadane pytania nie potrafił załatwić sprawy (potrzebna była druga interwencja w tej samej sprawie) to wątpię aby zrobili to na podstawie zgłoszenia przez formularz z www.
Np. Kiedyś złożyłem reklamację w spawie przerwy w działaniu internetu. Nie otrzymałem na nią odpowiedzi.
Po miesiącu zadzwoniłem dowiedzieć
Skontaktuj się z naszą infolinią biznesową 801 600 006. Możesz też napisać do nas korzystając z formularza Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl. Sprawdzimy to.
@OrangeEkspert: Kontaktuje się systematyczne i płacę za waszą infolinię rachunki po kilkadziesiąt złotych.
Problem z dnia dzisiejszego:
Przyszła korekta faktury wrześniowej po uznanej reklamacji (przerwa w dostawie internetu).
Faktura we wrześniu była na kwotę brutto 132,84zł (na fakturze jest wpisana stała ulga 31zł netto, 38.13 brutto)
Reklamacje uznano i przyznano rekompensatę 26zł z groszami.
Korektę za wrzesień zrobiliście dla faktury o kwocie
Mi też przykro, że nie czytasz tego pod czym się wpisujesz.
To co opisałem przed chwilą dotyczy następnej sprawy, błędnie wystawionej korekty faktury.
Jest to inna #!$%@? przez Orange sprawa.
Błędna korekta faktury za wrzesień (nie umiecie liczyć - to jedna sprawa)
Nienależna faktura już po rozwiązaniu umowy za październik (naciąganie klienta - druga sprawa)