Ponieważ dosyć często (zbyt często) zdarza się czytać na wykopie informację na temat perypetii użytkowników z reklamacjami I serwisami postanowiłem opisać pewną sytuację jaka zdarzyła mnie się ku pokrzepieniu serc drogich konsumentów.
Jakiś czas temu zakupiłem do kuchni kuchenny granitowy zlew wraz z granitową baterią kuchenną firmy Brenor. Niestety po kilku miesiącach eksploatacji odpadł fragment granitu z baterii. Nie przyjąłem tego z radością znając doskonale drogę przez mękę z reklamacjami w [pięknym bantustanie. Była niedziela, zrobiłem zdjęcie uszkodzenia (dość małego ale jednak), wysłałem emailem zgłoszenie reklamacji. Pomyślałem, że może ktoś się odezwie a może nie i będzie trzeba pisał „na Berdyczów” do firmy.
Jakież było moje zdziwienie, zaskoczenie i pozytywny odbiór firmy która skontaktowała się ze nmą już w poniedziałek około południa, po ok. 12h od zgłoszenia i nikt nie dopatrywał się problemów. Jedyne co usłyszałem to, że bateria kwalifikuje się do wymiany! Jedyne co dzwoniący Pan chciał wiedzieć to na jaki adres przesłać kurierem nową baterię. Na wiadomość, że nie jestem w stanie zdemontować uszkodzonej baterii od ręki otrzymałem informację, że to nie jest problemem, po otrzymaniu nowej sobie ją zamontuję a jak już będę miał uszkodzoną zdemontowaną wykonam telefon do firmy i przyślą po nią kuriera na własny koszt. Dokładnie tak jak napisałem powyżej tak się stało! Nowa bateria w JEDEN dzień, stara bateria odebrana, zero kosztów z mojej strony, zero problemów z kontaktem z firmą.
Nie życzę nikomu aby musiał cokolwiek reklamować ale jeśli już to aby miał takie „przejścia” jak ja z firmą BRENOR
Nie jest to krypto reklama a infomacja, ż istnieją firmy które bez przymusu poczuwają się do swoich obowiązków i lojalności wobec klienta i w związku wyłącznie z tym faktem proszę o efekt wykop aby polska firma została doceniona również przez innych.
p.s.
Nie jestem w żaden sposób powiązany z ww firmą, byłem jedynie klientem który zakupił produkt Brenor.
Aby nie było zbyt miło już niedługo opiszę jak traktuje klientów dziad##two z pge obrót i piep##one rtv euro agd - "spieprzaj dziadu" to od tych firm komplement dla klienta! Tam już miłe nie było!
Komentarze (3)
najlepsze
Kupiłem 6 czy 7 lat temu baterię do łazienki, drogą bo ładną, oraz zlew Brenor razem z baterią.
Żona była sceptyczna, że polski i tańszy niż bardziej prestiżowe marki zachodnie i pewnie się bateria rozpadnie itd.
Do tej pory zlew z baterią działa bez zarzutu, nic się nie dzieje, nie ma najmniejszej zmiany w