Freeway OMT daje przykład jak się załatwia reklamacje i dba o klienta oraz swój wizerunek.
Kiedyś, zaczynając przygodę z kamerkami sportowymi zdecydowanie postawiłem na GoPro.
Kupując swoją pierwszą kamerkę (czarna trójka) postanowiłem, że cokolwiek do niej nie dokupię, będzie to oryginalne. Powodem były liczne narzekania na trwałość podróbek, luzy na mocowaniach itp. Uzbierałem kilkadziesiąt elementów - (chwytów, śrubek, mocowań, opasek, szelek, akumulatorów) wszystko oczywiście oryginalne z wyjątkiem dwóch (na siedem posiadanych) akumulatorów.
Kamerką nagrywałem w różnych miejscach w różnych okolicznościach.
Niestety trafiło się, że dwukrotnie uszkodziła się obudowa, raz połamał się zatrzask mocowania i coś jeszcze - nie pamiętam, pewnie dlatego, że byłą to błahostka. Za każdym razem pisałem do
FREEWAY zgłaszając problem. Załączałem zdjęcia itp.
NIGDY nie zdarzyło się, żebym nie miał uznanej reklamacji. Bez zbędnych pytań o okoliczności dostawałem nową część. Kontakt mailowy szybki, rzeczowy i przyjemny.
Po czasie uzbierałem na drona - DJI Phantom 1, później "dwójka" z fpv i gimbalem. Nie mam pojęcia dlaczego, ale padł mi akumulator. 33 cykle miał za sobą, aplikacja pokazywała, że ma sporo mniejszą pojemność, a praktycznie to trzymał 5 minut, a nawet niecałe.
Napisałem znów do Freeway jako dystrybucji DJI, gdyż nie samym GoPro żyją. ;) W odpowiedzi otrzymałem wiadomość, by przesłać uszkodzony akumulator z dowodem zakupu sprzętu i opisem problemu. Tak też uczyniłem i jaki był tego finał?
Taki jak na załączonej grafice. :)
Miałem kiedyś w przypadku DJI Phantom 1 kłopot z obsługą, więc poprosiłem o instrukcję w ojczystym języku - parę godzin i miałem na mailu.
Chylę czoła w kierunku tego zespołu ludzi, którzy swój wizerunek, dbałość o klienta oraz ogólne zadowolenie stawiają na pierwszym miejscu. Nigdy żadnego problemu. I choćby z tego powodu nigdy nie zakupię kamery sportowej innej niż GoPro z innej dystrybucji niż z Polskiej, mimo, że z USA można trafić taniej.
Jak trafiłem, że ktoś się właśnie waha nad wyborem podobnego sprzętu...
...to wiecie w które drzwi zapukać.
Dziękuję
FREEWAY, że mimo czasowych załamań z powodu uszkodzeń różnych (zazwyczaj nie najtańszych) akcesoriów GoPro / DJI podnosicie mnie z tego smutku sprawiając, że wierzę w uczciwe firmy, które klienta po jego trzaśnięciu drzwiami nie traktują jak wroga, a cała masa takich na rynku.
Pozdrawiam
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11zF2XS_coEUSCo69kzPFt4P2H8MbXzxmC6YHjJs,wat600.jpg?author=TheDestroyer&auth=1ea9f9395570387bb41c28d3f5046baa)