chyba tak zrobię napisałem do nich jeszcze pisemko i czekam na odpowiedz.
A numer był specjalnie kupowany na allegro i czekał na użycie bo obecny mam na abonament który mi się kończy pod koniec grudnia. Tylko jak nowy to pytanie czy ryzykować jeszcze raz mBank ?? Chciałem mieć konto bankowe i operatora w jednym miejscu a tu takie niespodzianki mi robią.
Zapłata nie była głównym powodem notki, a sposób załatwiania sprawy - coś się tak czepił tej zapłaty?
Gdyby było jasno powiedziane nie płacisz - nie masz możliwość odzyskania numeru. To twój komentarz byłby na miejscu. W tym przypadku to albo maja taki burdel że rzeczywiście gdzieś im się te zgłoszenie zapodziało, albo maja w du** klienta i stwierdzają ze zgłoszenia nie ma no bo tak najprościej.
Nie czytacie regulaminów, zawalacie terminy i jeszcze narzekacie, że to wszystko wina operatora/banku i.t.d. Może się zastanówcie najpierw nad swoim postępowaniem.
@panmuminek - czytałeś chociaż moje wypociny? Jasne moja wina ze w terminie nie zapłaciłem, ale przekraczanie terminu czy jak w moim przypadku zniknięcie zgłoszenia to już jest według Ciebie moja wina?
Komentarze (12)
najlepsze
A numer był specjalnie kupowany na allegro i czekał na użycie bo obecny mam na abonament który mi się kończy pod koniec grudnia. Tylko jak nowy to pytanie czy ryzykować jeszcze raz mBank ?? Chciałem mieć konto bankowe i operatora w jednym miejscu a tu takie niespodzianki mi robią.
Gdyby było jasno powiedziane nie płacisz - nie masz możliwość odzyskania numeru. To twój komentarz byłby na miejscu. W tym przypadku to albo maja taki burdel że rzeczywiście gdzieś im się te zgłoszenie zapodziało, albo maja w du** klienta i stwierdzają ze zgłoszenia nie ma no bo tak najprościej.
A co do problemu to może chodziło o traktowanie klienta jak szmatę a nie o sam problem niedoładowania konta?
Zastanów się paniemuminku...