@maciek03: Zderzak jakości piłeczki ping-pongowej. Już myślałem, że wgniecenie samo odbije :-) Tak się naprawiało piłeczki jak trafiło się wgniecenie :-) Swoją drogą zderzakiem ciężko to nazwać z tego co widzę.
Ja zderzaki zawsze prostuję opalarką do drewna, 350/500 stopni i zderzaki z tworzyw fajnie się modelują. Ten z filmiku jest na tyle miękki że ręką bez rozgrzewania dałoby się go wypchnąć. Tutaj chodziło tylko aby był nieco bardziej elastyczny aby lakier nie popękał przy prostowaniu. Jakaś plastelinka :P
#!$%@?ąc od filmiku, jeszcze 20 lat temu wszyscy się śmiali z Trabanta, że plastikowy, a teraz 1/3 "nowego, zachodniego" auta jest plastikowa :) (tak, wiem, że tworzywo sztuczne tworzywu sztucznemu nie równe)
@ostatni_i_sprawiedliwy: Ale się mówiło, że jest "plastikowy", chociaż formalnie karoserię miał wykonaną z tworzywa sztucznego. Nie moja wina, że wtedy na każde tworzywo sztuczne mówiło się "plastik".
Ale się mówiło, że jest "plastikowy", chociaż formalnie karoserię miał wykonaną z tworzywa sztucznego
@mishaaq: Nie był to zwykły plastik: nie dość, ze niepalny, to jeszcze był materiałem kompozytowym - zawierał włókna (bawełny?). Temperaturę topnienia też miał dużo wyższa niż zwykły plastik. Słowem - ciekawa i odważna koncepcja :) Niestety - jeśli chodzi o wytrzymałość - to bardzo daleko było mu do współczesnych materiałów kompozytowych opartych na włóknach węglowych :D
Komentarze (88)
najlepsze
Ma to swoją zaletę. nie gnije :D A bezpieczeństwa nie zmienia.
@mishaaq: Nie był to zwykły plastik: nie dość, ze niepalny, to jeszcze był materiałem kompozytowym - zawierał włókna (bawełny?). Temperaturę topnienia też miał dużo wyższa niż zwykły plastik. Słowem - ciekawa i odważna koncepcja :)
Niestety - jeśli chodzi o wytrzymałość - to bardzo daleko było mu do współczesnych materiałów kompozytowych opartych na włóknach węglowych :D
Pozdrawiam!