Jak Amazon traktuję własnych klientów.
Krótka historia pewnego zamówienia z Amazona. Polskie sklepy internetowe na pewno mają się od kogo uczyć podejścia do klienta :)
m.....l z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 101
Krótka historia pewnego zamówienia z Amazona. Polskie sklepy internetowe na pewno mają się od kogo uczyć podejścia do klienta :)
m.....l z
Komentarze (101)
najlepsze
"Mogę być grosika winna?"
To wtedy odpowiadasz : Proszę Pani za grosika to ja umyję 15 talerzy.
Podobne sytuacje mialem w Argosie w anglii - po 2 miesiacach zepsula mi sie zakupiona u nich elektronika. Odnioslem, myslalem ze bede czekal na naprawe gwarancyjna pare ladnych tygodni a tu zdziwienie - wymienili od reki na nowa - bez zadnego gadania,
Jest takie powiedzenie:
- zadowolony klient napędzi 3 nowych klientów;
- niezadowolony klient odstraszy przynajmniej 50.
Te prawo może nie działać, gdy jest monopol. A Allegro to monopolista w sumie.
1. Znajomy kilka lat temu kupił komplet mebli. Do zamówienie sklep dodawał gratis rower. Po kilku dniach firma transportowa przywiozła meble ale bez roweru. Po interwencji w sklepie niemiły pan powiedział, że rower doślą później. I cisza... Nic. Kolejna, trzecia już interwencja i znów nic. I znów kolejna... Za 2-3 dni dzwonek do drzwi - kurier przywiózł przesyłkę... 3 ROWERY!
2. Zaprosiłem mamę do restauracji Karczma Pod Solą w Wieliczce.
Miałem w UPC umowę na czas określony (chyba rok) w mieszkaniu, które wynajmowałem w Warszawie. Stało się tak, że musiałem się z tego mieszkania wyprowadzić na jakieś 4 miesiące przed końcem trwania umowy. Miałem zatem dwa wyjścia, płacenie przez ten czas za internet, z którego nie korzystam lub zapłacenie kary. Okazało się, że było jeszcze jedno wyjście - napisanie krótkiego podania opisującego moją sytuację i zaniesienie
Fajnie słyszeć o tej karczmie tu, na wykopie.
Jak ktoś będzie w tej okolicy ( obwodnica Wieliczki ) to polecam.
Czekałem 4 i piątego zadzwoniłem do firmy. Powiedzieli że OK, dowiedzą się co stało się z paczką i oddzwonią. Nie oddzwonili, a odpisali na e-mail na drugi dzień, że przesyłka zaginęła i starają się ją zlokalizować i uzyskać odszkodowanie od firmy. Moja odpowiedź - OK, zdarza się, proszę o ponowną wysyłkę, skoro i tak odzyskają paczkę w
;)
Inna sytuacja - rok temu kupiłem przyczepkę rowerową, jest taka polska firma Extrawheel, co robi podobno
PSS Społem ogólnie chyba leci głównie na dobrym wizerunku marki. Czasem są małe sklepu Społem, mające ceny jak w Żabce, nieprzyjemną obsługę a do tego zamknięty w niedzielę a w dni powszednie
Smutna prawda może być niestety taka, że w PL na dłuższą metę taka strategia im się zwyczajnie nie opłaci. Za dużo będzie cwanych naciągaczy, którzy wykorzystają taką strategię sklepu do pospolitej kradzieży. Ech. :(
"Wiem, nadejdzie taki dzień,
że wszystkie narody świata pojednają się.
Wiem, że przyjdzie taki dzień, i ludzie z całego świata
pokochają się."
Ostatnio też robiłem zakupy w Merlinie na święta i kupowałem w dziale Książki i elektronika i tam się okazuje że za wysyłki z tych działów trzeba płacić oddzielnie, jak zapytałem się w BOK czy nie da się tego razem wsysać, to pani odpowiedziała mi
Inna miła sytuacja to zakupy w sklepie internetowym Play. Zamówiłem telefon i dwie karty pamięci. Niestety w paczce zamiast dwóch kart otrzymałem tylko
Podobna historia opisana jest tu: http://motywdrogi.pl/2008/12/11/the-complete-calvin-and-hobbes/#comment-7325
Trzeba chwalić dobre podejście do klienta.