Hearthstone zarabia aż 20 milionów dolarów miesięcznie
![Hearthstone zarabia aż 20 milionów dolarów miesięcznie](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_PqgYHiynce2uhrwp6f7NXN92WG3sCGHy,w300h194.jpg)
Hearthstone to karcianka od Blizzarda, która jest dystrybuowana na zasadzie free-to-play z...
![BoltoS](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e86022313a7e7c6e795ffe526de61fa759d84cb4aa22a6509c486f902d8b07f5,q52.jpg)
- #
- #
- 127
- Odpowiedz
Hearthstone to karcianka od Blizzarda, która jest dystrybuowana na zasadzie free-to-play z...
Komentarze (127)
najlepsze
Pamiętam za dzieciaka jak miałem krotki okres fascynacja M:tG i ogólnie "karciankami" to ludzie sie śmiali i ze to w ogóle zabawa dla dzieci, albo "nerdów". Dziś tez wielu na "papierowe" gry sie patrzy uśmiechem politowania, jednocześnie robiąc identycznie to samo na komputerze.
A już w ogóle zwala jak mówisz komuś ze lubisz gry komputerowe, to od razu, ze "dzieciak", "niepoważny" itd. A wystarczy wsiąść do autobusu i pociągu i popatrzeć
To rowniez jest free.
Piszacy chyba troche nie ma pojecia jak to dziala, najpierw pisze o f2p, a potem "platne rozszerzenie".
Wszystko jest free jesli gramy i placimy zlotem zdobytym w grze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No ale jesli ktos musi juz dzisiaj miec wszystko, to... :)
F2P jest genialne :D
7 Winow aby non stop grac Arene to ok 5%. Wiec mozna, ale to naprawde ciezka sprawa.
Gram codziennie od poczatku, mam komplet kart (na styk - troche mniej grania i bym nie mial), ponad 50% zlotych i skilla na te srednio +7 winow.
Jednak wiem, ze dla +95% ludzi to jednak jest problem.
Jest ciezko. Blizz bardzo nie pomaga w tym, teraz laskawie dodali Brawla, chwile wczesniej quest na booster. Wiec srednio 5-6 boosterow extra na miesiac mozna miec z podstawki. Przy 2 dodatkach po 3,5k golda, dodatku G&G to powodzenia zycze
Ja jakos sobie wyobrazam, ze kupie sobie skina/boosta do gry gdyby kosztowal 5-10zl i dalo sie to latwo kupic (niektore gry nie wspieraja zlotowki).
Komentarz usunięty przez moderatora
Do tego te legendy są na tyle dobre i uniwersalne, że w większości talii będą na plus. Nie są to karty, które jakoś wyjątkowo potrzebują synergii z innymi. Masz - rzucasz - jesteś do przodu.
Nie wiem, może niepopularna opinia, ale przydałoby się jakieś ograniczenie ilości legend w
Niezły wynik! Ale w tego właśnie typu gry najlepiej sie gra na urządzeniach przenośnych - tzn. w miare krótkie potyczki, w ilości jakiej chcemy, kiedy i gdzie chcemy, z grafiką dostosowaną do owych urządzeń. W ten sam sposob powinny ewoluować gry przeglądarkowe, i taki obrać target - pełnoprawne MMORPG mimo ze istnieją, z racji na gabaryty urządzeń przenośnych nie satysfakcjonują
=224000000 / 3,75 (kurs) dolara w przybliżeniu jakieś 60 milionów dolarów ;d