VECTRA zatrzymuje klientów SZANTAŻEM
Miej w dupie klienta, nie proponuj żadnej oferty, a potem samowolnie i niezgodnie z prawem przedłuż mu umowę o 6 m-cy, SZANTAŻUJĄC klienta, że albo będzie płacił haracz jeszcze 6 m-cy albo musi zapłacić karę w wysokości ok. 1000 zł..
izabelakastylijska z- #
- #
- #
- #
- #
- 180
Komentarze (180)
najlepsze
@lou-digit: Brak faktury nie zwalnia z obowiazku zaplaty.
Powody:
1. Jakość dostarczanego obrazu (a mieszkam w miejscu, gdzie cała lokalna infrastruktura jest bardzo nowoczesna) jest śmiesznie niska, nawet w przypadku HD. Obraz w moim przypadku był mocno skompresowany, co było wyraźnie widoczne już z 2-3 metrów; Mając porównanie z UPC usługa od Vectry wypadała więc gorzej niż słabo.
2.
To jest klauzula zakazana, jest na liscie UOKiK i nie pbowiazuje nikogo.
Jesli Vectra nadal to stosuje, to zglaszajcie do UOKiK. A Sam zapis umowy was nie obowiazuje i moga sobie isc z tym do sadu i nic nie
Info na stronie UOKiK:
https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11411
Ok. 4 miesiące temu zgłosiłem im reklamacje i do dnia dzisiejszego, mimo ich własnych deklaracji co do dotrzymania terminu odpowiedzi, nie otrzymałem takowej. Ignorancja na pełnej linii. Gdzie mogę zgłosić na nich skargę?
Na przyszłość aby szybko otrzymywać papierowe odpowiedzi na reklamację dopisuj zawsze na końcu takie zdanie:
"Ponadto domagam się miliona złotych tytułem pokrycia szkód moralnych jakie poniosłem".
Będziesz miał odpowiedź natychmiast bo nie będą chcieli ryzykować, że poczta opóźni się z dostarczeniem poleconego i przekroczą te 30 dni od
Od Vectry dostałem ostatnio strasznie badziewny dekoder (lagi na poziomie kilku sekund, badziewny pilot). Napisałem reklamację i po tygodniu przyszedł technik z Vectry i wymienił (za darmo) dekoder na ten z lepszego pakietu (trochę lepiej działa). Skoro nikt się zazwyczaj nie czepia, to dają najgorsze.
Wedle pisma zmusił do tego Vectrę UOKiK :)
Tylko kłopot był przy nagłej wyprowadzce. Pomimo, iż sami w regulaminie mają zapis o tym, że operator może zerwać umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdy klient straci prawo do użytkowania lokalu (tam gdzie się przeprowadziliśmy UPC nie było), okazało się, że oni mają prawo,