AMA dróżnik/nastawniczy
Cześć! Pracuję na kolei jako dróżnik przejazdowy i nastawniczy, jeśli macie jakieś pytania, to zadawajcie :) Od razu zastrzegam, że na pytania mogące mnie zlokalizować, czy dotyczące tajemnicy firmy nie odpowiem.
- #
- #
- #
- 8
Cześć! Pracuję na kolei jako dróżnik przejazdowy i nastawniczy, jeśli macie jakieś pytania, to zadawajcie :) Od razu zastrzegam, że na pytania mogące mnie zlokalizować, czy dotyczące tajemnicy firmy nie odpowiem.
Komentarze (8)
najlepsze
Dróżnik przejazdowy powinien stale czuwać nad bezpieczeństwem ruchu i być gotowy do zamknięcia rogatki w razie zbliżania się pociągu lub pojazdu pomocniczego do przejazdu.
Rogatki zarówno nastawiane z miejsca, jak i z odległości oraz furtki na przejściu powinny być zamknięte przynajmniej na 2 minuty przed przyjazdem czoła pociągu do przejazdu lub przejścia, a przed przyjazdem lokomotywy pilotującej pociąg nadzwyczajny specjalnego
Na przejeździe nie pracuję aktualnie.
W sumie chodzi o koszty, z tego co wiem, to taki system może kosztować nawet dużą bańkę, a jak wiadomo z inwestycjami ciężko, chociaż w dłużeszej perspektywie by było to opłacalne. Jeśli o mnie chodzi, to uważam, że kolej bieże za dużą odpowiedzialność za przejazdy.
Określona ilość dzwonków oznacza kto/do kogo się dzwoni. Często jest to telefon na korbę.