Orange blisko ludzi to wizerunkowa oczywistość jak z dawnej Idei i Ery
Nowa kampania Orange to wizerunkowa klasyka klasyki, w której proste teksty lektora trafiają, bo pozwalają skupić się na obrazie. Strategia godna pochwały, ale zbyt oczywista - oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji reklamowych.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 11
Komentarze (11)
najlepsze
Dla mnie ważne jest by operator na każdym kroku nie czyhał na mój błąd,
nie zerował na tym że przeoczę jakiś haczyk, nie odznaczę jakiejś płatnej nigdy nie zamawianej usługi.
To jest dla mnie ważne!
Wchodzicie w To?
Była IDEA było super, zabrało idee orange, zrobiło się gorzej, orange przechwyciła Telekomunikacja polska,ludzie pouciekali do konkurencji. Teraz chcą ich z powrotem.
Była Era było w miarę, przejęła różowa Tmobile, ludzie zaczęli przechodzić do konkurencji.
Był Alior Sync było super, przejęło różowe T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank - od czerwca wprowadza opłatę 6 zł za kartę jak nie zrobisz transakcji na mc na
Na marginesie powiem że gadam generalnie przez służbowy a to zupełnie mnie zwalnia z wnikania jaka sieć i jakie opłaty .
Natomiast na prywatnym mam prepaya 19gr /min gdzie za 10 zł dostaję na rok ważność konta +50% czyli dodatkowe 5 zł i internet 100 MB . I to mi spokojnie wystarcza . Dzwonienie z zastrzeżonych i płatnych wyłączyłem sobie
Komentarz usunięty przez moderatora