Jak to jest z lataniem dużymi modelami? Coś tam znalazłem, że jak obiekt latający waży 25kg, to już w takiej sytuacji ma zastosowanie prawo lotnicze. To dotyczy tylko niektórych stref i wysokości, czy całego terenu Polski?
@Matox: Dokładnie, fizyki nie oszuka, mała prędkość i powierzchnia skrzydeł w połączeniu z tak małą prędkością = mała masa nie ma cudów :) Ale prawdę mówiąc jak widziałem jak się rozpędza to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to to że jest jakiś wentylator z przodu, który na niego dmucha aby pozwolić mu się wzbić.
@PluszowyBeton: Jest wypełniony helem, wg danych technicznych waży wtedy 348 gramów - nieźle jak na rozpiętość skrzydeł równą 2m.
Type: Airbus A310-200 Scale: 1:22 Wingspan: 2000 mm Number of Servos: 9 Battery: 2s/450mAh Primary Functions: Rudder, Elevator, Flaps, Spoiler, Ailerons via Spoiler, Motors (differential control) Secondary Functions: Retractable Landing Gear, Cabin lighting, Landing lights, Position lights and fin illumination (individually switchable) Weight (RTF) with helium filling: 348g Weight (RTF) with air
Komentarze (15)
najlepsze
Spora ilość informacji o modelarstwie + kwestie prawne: http://heli-team.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=1893
Type: Airbus A310-200
Scale: 1:22
Wingspan: 2000 mm
Number of Servos: 9
Battery: 2s/450mAh
Primary Functions: Rudder, Elevator, Flaps, Spoiler, Ailerons via Spoiler, Motors (differential control)
Secondary Functions: Retractable Landing Gear, Cabin lighting, Landing lights, Position lights and fin illumination (individually switchable)
Weight (RTF) with helium filling: 348g
Weight (RTF) with air