Jak Samsung traktuje klientów...
Przedstawiłem tutaj opis moich ciężkich bojów z firmą samsung a dokładniej z ich serwisem... Niestety nie zakończonych pozytywnie, ale może dzięki waszej pomocy, radom uda mi się ich zastraszyć, żeby w końcu oddali mi w pełni sprawny telefon... Mam nadzieje, że wykop będzie też ostrzeżeniem dla innych przed zakupieniem produktów SAMSUNGA...
fcgocek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 125
Komentarze (125)
najlepsze
polecam
Ja tez niestety miałem przejścia z moim Samsungiem oddałem do serwisu bo od nowego gubil siec, po 1wszym razie wymienili oprogramowanie i taśmę łączącą klawiaturę z płyta główną - niestety problem gubienia sieci ciągle się pojawiał wiec odesłałem do serwisu. Efekt przeszedł moje oczekiwania telefon wrócił z odmową naprawy i wypowiedzeniem gwarancji - diagnoza zalany (oddawałem sprawny telefon). Poddałem się po pismach telefonach do Samsung polska
Sytułacja jest taka. gwarancja na telefon mineła juz jakies pół roku temu (nokia 2610). Telefon jest na karte w sieci plusa. Kupiłem starter play'a i po włożeniu karty sim do telefonu w jednej chwili przestał on działać. Tzn żadna funkcja telefonu nie jest dostępna, pojawia się jedynie biały ekran. Jedyne co można obecnie zrobić
Rok temu kupilem laptopa samsung x360 i byl to do tej pory najgorszy zakup jakiego dokonalem.
1. Egzemplarz - 2 martwe piksele + bateria, ktora przy 20% zawieszala komputer.
Tutaj dzieki uprzejmosci znajomego, ktory pracowal w MM - wymiana na nowa sztuke.
2. Egzemplarz - oslona ekranu od zewnetrznej strony zdeformowala sie