Jak Samsung traktuje klientów...
Przedstawiłem tutaj opis moich ciężkich bojów z firmą samsung a dokładniej z ich serwisem... Niestety nie zakończonych pozytywnie, ale może dzięki waszej pomocy, radom uda mi się ich zastraszyć, żeby w końcu oddali mi w pełni sprawny telefon... Mam nadzieje, że wykop będzie też ostrzeżeniem dla innych przed zakupieniem produktów SAMSUNGA...
![fcgocek](https://wykop.pl/cdn/c3397992/fcgocek_7a81a6f0af,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 125
Komentarze (125)
najlepsze
PS
A w szufladzie mam nokię 5510 działa jak nówka :)
1. Nie denerwuj się na konsultantów Plusa, ponieważ oni naprawde mogą tyle co nic. To są jedynie ludzie, którzy przez 8 lub 12 godzin wypełniają druczki i to wszystko, decyzja zawsze leży w gestii serwisu.
2. Niestety RR serwis nie jest jakoś szczególnie przykładny ale są jeszcze inne autoryzowane serwisy. np. Cyfrowe Centrum Serwisowe (nie, to nie jest reklama). Możesz poprosić konsultantów plusa, żeby tam wysłali telefon
nie ma to jak dobre wyczucie :)
poza tym samsung robi bardzo dobre laptopy i telewizory a czarna owca raz na ilestam sztuk moze wystapic przy produkcji