Jak Samsung traktuje klientów...
Przedstawiłem tutaj opis moich ciężkich bojów z firmą samsung a dokładniej z ich serwisem... Niestety nie zakończonych pozytywnie, ale może dzięki waszej pomocy, radom uda mi się ich zastraszyć, żeby w końcu oddali mi w pełni sprawny telefon... Mam nadzieje, że wykop będzie też ostrzeżeniem dla innych przed zakupieniem produktów SAMSUNGA...
fcgocek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 125
Komentarze (125)
najlepsze
Nie będę się rozpisywał, tutaj dokładnie na tym forum opisałem jaki mam problem:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1454473.html
Zbiegiem okoliczności, ja wczoraj umieściłem swojego posta, więc może Twój wykop wspomoże i mnie i jakoś odbije się echem w internecie, bo zachowania wielu serwisów są skandaliczne.
Komentarz usunięty przez moderatora
Pewnego pięknego telefon mi spadł i pękła w nim taka płytka (prowadnica) i telefon nie mógł się rozsunąć w całości. Udało mi się prowizorycznie to nastawić, ale coś chyba uszkodziłem, bo po włączeniu od razu się wyłączał. Pomyślałem od razu - telefon na straty. Ale cóż mi szkodziło odnieść mi go na gwarancję, w końcu nadzieja matką głupich
Ogólnie serwis komórek Samsunga jest
Tylko w polsce serwis pozwala sobie na pogrywanie z klientem, a to dlaczego, otoz kazda zlozona sprawa w sadzie na taki nierzetelny serwis bedzie sie ciagnac lataaaaami. Prawdopodobnie firma przestanie juz istniec bo wlasciciel zniknie z reklamowka kasy lub cos rownie wymyslnego.
I czemu pisze polskie? Zakupilem telefon w
Kupiłem cyfraka kompaktowego w Fotojokerze i byłem bardzo zadowolony do momentu, w którym się okazało, że aparat przy każdej pogodzie poza słonecznym dniem (w Polsce, w moim regionie występuje takowych dni około 20 w ciągu roku) na zdjęciach są artefakty (orby). Z Fotojokerem darłem koty, aparat zasuwał po serwisie, który nigdy nie mógł uchwycić tych artefaktów, sam salon traktował mnie jak śmiecia jakiegoś i idiotę.
Spróbuj, może Ci się uda.