Poza zapaleniem problemem może okazać się zgaszenie takiego silnika. Tutaj panowie praktycznie zaraz po uruchomieniu (1:28) zorientowali się że coś jest nie tak i usiłowali go zgasić. Pomimo odcięcia paliwa na pompie i zatkaniu kolektorów ssących silnik osiągnął ok 1000 obr przy normalnych obrotach pracy 425-450. Najprawdopodobniej w skrzyni korbowej znajdowało się zbyt dużo oleju do smarowania i silnik zaczął go spalać.
@kaspy: Jakoś tak się ułożyło, że James Watt nie spotkał się nigdy z Rudolfem Dieslem. Jeden zmarł, a drugi kilkadziesiąt lat później stworzył silnik diesla.
Komentarze (100)
najlepsze
źródło: comment_U55M3K4VOJtxL5icuqhLah5CNvTXUY1L.jpg
Pobierz@kaspy: e?
źródło: comment_2VVYTq7dlrk7CDdRDSk4cbuR8i3r767q.jpg
Pobierz