Lineage II posiada otwarty system PvP, z "bezpiecznikiem" w postaci systemu Karmy. Gdy nasza postać wykona jakiekolwiek negatywne działanie względem innego gracza (uderzy go, rzuci klątwę), bądź pozytywne względem jakiegokolwiek potwora z którym walczy gracz (rzuci aury, uleczy) - "flaguje się" (naznaczenie trybem PvP - nick postaci zmienia kolor na fioletowy). Jeśli ktokolwiek zabije fioletowego gracza nie otrzymuje żadnej kary poza "flagą" (wynikającą z faktu, że uderzył
Te zjawiska mogą być ze sobą powiązane. Taka była idea rysunku i to jest w nim zabawne a może nawet tak jest naprawdę (patrz kolejne powiązane pojęcie: efekt motyla)
Wciskałem kiedyś na melanżu wódkę koledze, bo zawsze miałem niezły ubaw jak chłopaczyna się kulał po krzakach w "pijackim zwidzie", lecz tym razem to ja, nie dość, że wracałem do domu szpagatami, to jeszcze do rana oddawałem cześć porcelanowemu bożkowi - właśnie wtedy zrozumiałem co to k$#!a jest Karma :)
Komentarze (43)
najlepsze
Lineage II posiada otwarty system PvP, z "bezpiecznikiem" w postaci systemu Karmy. Gdy nasza postać wykona jakiekolwiek negatywne działanie względem innego gracza (uderzy go, rzuci klątwę), bądź pozytywne względem jakiegokolwiek potwora z którym walczy gracz (rzuci aury, uleczy) - "flaguje się" (naznaczenie trybem PvP - nick postaci zmienia kolor na fioletowy). Jeśli ktokolwiek zabije fioletowego gracza nie otrzymuje żadnej kary poza "flagą" (wynikającą z faktu, że uderzył
Czy to ja jestem juz taki stary, czy Ci powyzej mnie to sami "geek" czy ki ch%$...?:D
Earl Hickey
http://img4.imageshack.us/img4/3788/pozytywna.jpg
W ten sposób?