@kubetson wyraznie napisane ze ta oplata obowiazuje od przyszlego roku od 04.02.2015 wiec na razie lapieszsie na stara oplate ktora pewnie jest inna niz 0 zl?
Większość ludzi pewnie w ogóle nie dzwoni, tylko płaci tego piątaka, bo to nie jest mega hajs. Albo odpuszcza gdy po raz kolejny trzeba tłumaczyć to samo od początku.
No właśnie dlatego tak robią. Generalnie wszelkie pomyłki itd. są jakoś tak kurczę zawsze by to klient był stratny, nigdy bank.
Ostatnio robiłem przelew z walutowego w syncu do USA. Zaznaczyłem opcję OUR pokrywającą wszelkie koszty przelewu i zapłaciłem stosowną większą prowizję (o
@Re-volt: Każdy bank jest dobry, pod warunkiem posiadania jaj i wiedzy o tym, że trzeba pewne rzeczy reklamować.
Posiadałem konto w mBanku. Przeniosłem się do Sync'a, ale od kiedy zrobili rebranding wróciłem do mBanku, bo nie będę wstydził się wyjmując różową kartę z portfela. Na razie nie narzekam.
Ponadto mam konto w Deutsche Bank i też jestem zadowolony.
Cinkciarz ma konto w dawnym BRE korporacyjnym. Od niedawna BRE, Multibank przyjęły nazwę mbank ale jak widać nadal są traktowane jako oddzielne banki dla mbanku internetowego. Musisz znaleźć kantor, który ma konto w internetowym mbanku (w jego numerze rachunku musi być ciąg cyfr 1140 2004), z tego co wiem to np. kantor konik-online ma konto w starym mbanku i możesz wpłacać waluty bez prowizji.
Mało mi gały nie wyszły z orbit jak zobaczyłem na rachunku telefonicznym ponad 25pln za pogaduchę z mlinią !
@Dibhala: bo się dzwoni na ich zwykły numer, nie 801. Albo nie dzwoni się z playa - bo to tylko Play jest taki szmaciarski że liczy sobie za infolinię jak za jakieś pornotelefony :(
tez mysle coraz czesciej zeby odejsc z tego banku. infolinia u nich to cos strasznego. gorzej tylko jest w NC+. dzwonilem kiedys do Mbanku zeby powiedziec ze maja blad w nowym systemie (niestety zmusili mnie do uzywania nowego jako ze stary juz nie dziala), i pani mi kazala napisac oficjalne pismo itd... a ja chcialem zadzwonic na jakis support i po prostu pokazac gdzie i kiedy pojawia sie bledne dzialanie systemu. prosta
Komentarze (334)
najlepsze
No właśnie dlatego tak robią. Generalnie wszelkie pomyłki itd. są jakoś tak kurczę zawsze by to klient był stratny, nigdy bank.
Ostatnio robiłem przelew z walutowego w syncu do USA. Zaznaczyłem opcję OUR pokrywającą wszelkie koszty przelewu i zapłaciłem stosowną większą prowizję (o
Posiadałem konto w mBanku. Przeniosłem się do Sync'a, ale od kiedy zrobili rebranding wróciłem do mBanku, bo nie będę wstydził się wyjmując różową kartę z portfela. Na razie nie narzekam.
Ponadto mam konto w Deutsche Bank i też jestem zadowolony.
Komentarz usunięty przez moderatora
Wykonałem dwa telefony na mlinię. Pierwszy trwał kilkanaście, drugi - dla pewności po kilku dniach- zaledwie kilka minut.
Mało mi gały nie wyszły z orbit jak zobaczyłem na rachunku telefonicznym ponad 25pln za pogaduchę z mlinią !
Ssyny mogą od ręki przyznać zwrot piątaka, zwróci im się 2x tyle na przeciąganiu rozmowy...
@Dibhala: bo się dzwoni na ich zwykły numer, nie 801. Albo nie dzwoni się z playa - bo to tylko Play jest taki szmaciarski że liczy sobie za infolinię jak za jakieś pornotelefony :(
@enron: o, dobrze wiedzieć, dzięki!